JICblog

 

Začít podnikat? To není jen tak. Čeká vás spousta otázek, překážek a výzev. Které to jsou? Přečtěte si, co radí naši experti všem, kteří stojí na startu podnikatelské kariéry.

 

Nejnovější

Jak správně nacenit produkt?

20. 1. 2022

Jedním z klíčů, který otevírá dveře k podnikatelskému úspěchu, je nastavení správné ceny produktu. Správná cena výrobku může zvýšit objem prodeje a díky tomu si vytvoříte základ pro prosperující podnikání. A naopak – špatná cenová strategie může vašemu podnikání zlomit vaz. Proto pro vás Víťa Hanák připravil pár tipů, jak na cenotvorbu vyzrát.

Další články

Dobrodružná výprava směr trh

16. 12. 2021

Vstupovat na neznámé území s sebou nese celou řadu rizik. A s podnikáním je to stejné. Mapa společně s malým průzkumem situace vám tak může ušetřit si celou řadu nepříjemností. Hanka Šudáková pro vás připravila pár tipů, které vám se vstupem na trh pomohou.

Jak předejít majitelským neshodám

24. 11. 2021

„Ideální počet majitelů je lichý a tři jsou moc,“ říká se. Nicméně nebýt v podnikání sám má velké množství výhod. I rizika. Jak se vyhnout osudu dvou třetin neúspěšných startupů, kde jsou neshody mezi majiteli hlavním důvodem selhání?

6 věcí, na které si dát v začátcích podnikání pozor

21. 10. 2021

Začínáte podnikat? A čekáte, že váš rozjezd bude raketový a rychlost vesmírná? Tak pozor na chyby! Naše konzultantka Hanka Šudáková se začínajícím podnikatelům a startupům věnuje skoro deset let. Za tu dobu ví, na které chyby si dát pozor. Tak se na ně pojďme podívat.

6 tipů, jak ověřit nápad

22. 9. 2021

Jedním z největších strašáků při vývoji produktu je vytvořit něco, co nikdo nechce. Jak tedy ověřit, že váš nápad bude fungovat? Podívejte se s námi na nejdůležitější nástroje, které by vám v tom podle našich expertů Víti Hanáka a Jakuba Bůška měly pomoct.

Banka, grant či investor?

25. 8. 2021

Máte skvělý nápad, připravili jste si byznys plán a víte kdo je váš cílový zákazník. Teď už se stačí „jen”…

Jak definovat cílovou skupinu a personu

29. 7. 2021

Začínáte podnikat? Pak byste měli vědět, jaký je rozdíl mezi cílovou skupinou a personou, jak si obě dvě správně nadefinovat a proč je to důležité nejen v momentě, kdy svůj nápad rozjíždíte. Proto pro vás Bára Peřková připravila několik tipů.

Jak se stát ideálním podnikatelem

24. 6. 2021

Existuje něco jako ideální podnikatel? Co by tak měl splňovat a kdo se jím může stát? Nad tím, jak důležité jsou pro stabilitu a harmonii v podnikání životní hodnoty zakladatele firmy, se zamýšlel Mirek Londýn.

Jak najít dokonalý podnikatelský nápad?

27. 5. 2021

Víte, že existují osvědčené metody a s nimi i vyzkoušená pravidla, díky nimž můžete najít ten správný podnikatelský nápad? Hanka Šudáková připravila několik rad, které se vám při hledání nápadu budou hodit.

Od nápadu k faktuře

28. 4. 2021

V životě začínajícího podnikatele nastane chvíle, kdy přijde čas vstoupit na trh. Jenomže šlápnout na špatné místo může způsobit víc škody než užitku. Tak se pojďme podívat na to, jak na trh vtančit ladně a ve správném rytmu.

Načíst další články

Akce

Středa 2. února
16.30
Brno-Medlánky Zjistit více

webinář #startuji: Crowdfunding - jak na úspěšnou kampaň

DVTV má díky němu svůj vlastní web, Paměť národa aplikaci.
Vy možná oblíbené tenisky od Vasky, anebo taky o souseda míň, protože V síti.
Řeč je o crowdfundingu, konkrétně o tom odměnovém, který i v českém rybníčku každý rok o něco málo povyroste.

Akce JICPro studentyPro začínající podnikatelePro zkušené podnikatele
Úterý 15. února
14.00
Brno-Medlánky Zjistit více

#mámnápad: Co si o něm myslí lidi z byznysu?

Být podnikatel-začátečník není vůbec jednoduché. Je k tomu zapotřebí spousta odvahy, trpělivosti a třeba i důsledného průzkumu trhu, který vám řekne, jestli můžete uspět. Stejně důležité je ale mít nablízku lidi z byznysu – zkušené podnikatele, jejichž zpětná vazba je pro každého začínajícího podnikavce nesmírně cenná. A právě to vám přináší formát akcí s názvem #mámnápadPřihlaste právě ten svůj nápad a představte ho lidem, jejichž zpětná vazba vám ukáže, na co se zaměřit, co raději vypustit a co je třeba na vašem produktu změnit.

Akce JICPro studentyPro začínající podnikatele