Přihlaste vaši firmu do projektu JIC KREATIVNÍ VOUCHER
1. 2. 2016

Přihlaste vaši firmu do projektu JIC KREATIVNÍ VOUCHER

Jaký je pro firmy postup? Firma se sídlem nebo provozovnou na jižní Moravě se registruje na stránkách JIC KREATIVNÍ VOUCHER. Absolvuje workshop o spolupráci s kreativci a jednoho z nich si vybere. Společně vytvoří návrh spolupráce a firma ho nahraje na web JIC. Pokud firma získá voucher, dostane za spolupráci s kreativcem zpět až 75 % nákladů (maximálně ale 100 tisíc korun). Seznam kreativců, ze kterých si můžou vybrat partnera ke spolupráci, najdou firmy v kreativní galerii. Do ní se mohli zaregistrovat prověření profesionálové, kteří se na trhu pohybují minimálně pět let. Pochází z oborů jako je grafika, design, marketing, copywriting, tvorba webových stránek, ale i fototagie nebo práce s videem, hudbou a zvukem. 

Nepodceňovat správnou komunikaci navenek se naučili i v softwarové společnosti CleverMaps. „Ve firmě jsme pociťovali dopady chybějícího vedení marketingu. Vedli jsme nekonečné porady k webu, ke kterému se vyjadřoval každý. Nadšeně jsme rozjížděli dílčí aktivity, třeba přípravou novinového článku, nad kterým spálilo spoustu času hned několik lidí z týmu, ale s výsledkem pak stejně nebyli spokojení,“ popisuje dřívější situaci zakladatel CleverMaps Jan Sirotek. Uvědomili si, že jim chybí strategie. Do firmy zapojili interim manažera pro oblast marketingu a komunikace Jiřího Grunda. Výsledkem jsou produkty popsané tak, aby si zákazník udělal jasný obrázek o hodnotě, kterou mu přinášejí, spuštění marketingu v zahraničí a zavedení výkonnostního marketingu v produktové oblasti. Případové studie, kdy spolupráce s kreativci firmám pomohla s růstem byznysu, najdete na stránkách projektu JIC KREATIVNÍ VOUCHER.