Přihlaste vaši firmu do projektu JIC KREATIVNÍ VOUCHER
Jaký je pro firmy postup? Firma se sídlem nebo provozovnou na jižní Moravě se registruje na stránkách JIC KREATIVNÍ VOUCHER. Absolvuje workshop o spolupráci s kreativci a jednoho z nich si vybere. Společně vytvoří návrh spolupráce a firma ho nahraje na web JIC. Pokud firma získá voucher, dostane za spolupráci s kreativcem zpět až 75 % nákladů (maximálně ale 100 tisíc korun). Seznam kreativců, ze kterých si můžou vybrat partnera ke spolupráci, najdou firmy v kreativní galerii. Do ní se mohli zaregistrovat prověření profesionálové, kteří se na trhu pohybují minimálně pět let. Pochází z oborů jako je grafika, design, marketing, copywriting, tvorba webových stránek, ale i fototagie nebo práce s videem, hudbou a zvukem.
Nepodceňovat správnou komunikaci navenek se naučili i v softwarové společnosti CleverMaps. „Ve firmě jsme pociťovali dopady chybějícího vedení marketingu. Vedli jsme nekonečné porady k webu, ke kterému se vyjadřoval každý. Nadšeně jsme rozjížděli dílčí aktivity, třeba přípravou novinového článku, nad kterým spálilo spoustu času hned několik lidí z týmu, ale s výsledkem pak stejně nebyli spokojení,“ popisuje dřívější situaci zakladatel CleverMaps Jan Sirotek. Uvědomili si, že jim chybí strategie. Do firmy zapojili interim manažera pro oblast marketingu a komunikace Jiřího Grunda. Výsledkem jsou produkty popsané tak, aby si zákazník udělal jasný obrázek o hodnotě, kterou mu přinášejí, spuštění marketingu v zahraničí a zavedení výkonnostního marketingu v produktové oblasti. Případové studie, kdy spolupráce s kreativci firmám pomohla s růstem byznysu, najdete na stránkách projektu JIC KREATIVNÍ VOUCHER.