OP PIK program Marketing podpoří malé a střední firmy v mezinárodní prezentaci

Malé a střední podniky mohou nově ušetřit při prezentaci svých firem na zahraničních veletrzích a výstavách. Prostřednictvím dotačního programu Marketing, který vznikl v rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (OPPIK), mohou firmy ušetřit až polovinu nákladů spojených se zahraniční sebeprezentací.

Dotace programu Marketing pomůže firmám uhradit pronájem a provoz stánku, dopravu a propagaci vystavovaných exponátů nebo poplatky za účast na akcích.

Podat žádost o dotaci bude možné už počátkem června 2016. Zájemci se mohou dozvědět více na bezplatném webináři 26. dubna a 10. května, který povede zkušený dotační odborník z eNovation. Více informací naleznete v článku nebo na webu OP PIK.

Vždy o krok před konkurencí.
Všechny novinky se k vám dostanou jako k prvním.

Naše stránky používají soubory cookies. Informace o tom, co jsou soubory cookies a jak vyloučit jejich používání, naleznete zde. Ze souborů cookies vyčteme i některé informace o tom, jak naše stránky používáte a tyto informace nám slouží ke zlepšování a k vytváření statistik o užívání webu.

Byli bychom rádi, abychom s vámi zůstali v kontaktu i poté, co opustíte naše stránky. Proto vás žádáme o souhlas s předáním vašich údajů společnostem Facebook a Google s cílem zobrazení reklamy.

Zásady zpracování Prohlášení o užívání souborů cookies