OP PIK program Marketing podpoří malé a střední firmy v mezinárodní prezentaci

Malé a střední podniky mohou nově ušetřit při prezentaci svých firem na zahraničních veletrzích a výstavách. Prostřednictvím dotačního programu Marketing, který vznikl v rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (OPPIK), mohou firmy ušetřit až polovinu nákladů spojených se zahraniční sebeprezentací.

Dotace programu Marketing pomůže firmám uhradit pronájem a provoz stánku, dopravu a propagaci vystavovaných exponátů nebo poplatky za účast na akcích.

Podat žádost o dotaci bude možné už počátkem června 2016. Zájemci se mohou dozvědět více na bezplatném webináři 26. dubna a 10. května, který povede zkušený dotační odborník z eNovation. Více informací naleznete v článku nebo na webu OP PIK.

Staň se také součástí našeho EKOSYSTÉMU
a neuteče ti žádná novinka!

Naše stránky používají soubory cookies. Informace o tom, co jsou soubory cookies a jak vyloučit jejich používání, naleznete zde. Ze souborů cookies vyčteme i některé informace o tom, jak naše stránky používáte a tyto informace nám slouží ke zlepšování a k vytváření statistik o užívání webu.