OP PIK program Marketing podpoří malé a střední firmy v mezinárodní prezentaci
22. 4. 2016

OP PIK program Marketing podpoří malé a střední firmy v mezinárodní prezentaci

Malé a střední podniky mohou nově ušetřit při prezentaci svých firem na zahraničních veletrzích a výstavách. Prostřednictvím dotačního programu Marketing, který vznikl v rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (OPPIK), mohou firmy ušetřit až polovinu nákladů spojených se zahraniční sebeprezentací.

Dotace programu Marketing pomůže firmám uhradit pronájem a provoz stánku, dopravu a propagaci vystavovaných exponátů nebo poplatky za účast na akcích.

Podat žádost o dotaci bude možné už počátkem června 2016. Zájemci se mohou dozvědět více na bezplatném webináři 26. dubna a 10. května, který povede zkušený dotační odborník z eNovation. Více informací naleznete v článku nebo na webu OP PIK.