Úspěšné podnikání je nejen o dobrém nápadu. Důležitou součástí jsou totiž skvělí lidé, kteří na něm pracují. Zajímá vás, jak postavit špičkový tým pro váš startup? Jak nabrat ty správné zaměstnance a jak je motivovat? Přijďte na náš seminář, kde se dozvíte, co v začátcích potřebujete, abyste vybudovali úspěšný tým a naučili se efektivně pracovat s lidmi.
O čem bude řeč?
- V jaký moment začít rozšiřovat tým?
- Jak správně popsat pracovní pozici a jak definovat kritéria, která by měl nový kolega naplňovat?
- Jak nastavit nábor a jeho jednotlivé kroky, abychom správného člověka našli, vybrali a udrželi?
- Jak nastavit odměňování (nejen to finanční)?
- Kde lidi hledat? Jaké využít cesty krom inzertních serverů?
- Co znamená nábor týmu pro foundery a jak se změní jejich role?
- Kdy je čas zapojit profesionála anebo mít vlastního HR specialistu ve firmě?
Pro koho je akce vhodná?
- pro lidi, kteří začínají s podnikáním
- pro všechny, které zajímá téma lidského potenciálu a zdrojů
Vstupné
Vstup na seminář stojí 150 Kč
Jak se na akci přihlásit?
Klikněte na tlačítko Mám zájem o akci, přihlaste se a do mailu vám přijdou pokyny k platbě.