O čem bude řeč?
Workshop se zaměřuje na klíčové dovednosti pro CEO a obchodní ředitele firem s globální ambicí. Často se stává, že CEO, soustředěný primárně na produkt, nemá dostatečné obchodní zkušenosti. Výsledkem může být špatná volba obchodního partnera či distributora, který firmu stojí čas i peníze. Tento workshop vám pomůže odhalit varovné signály, lépe pochopit obchodní procesy a efektivně řídit růst firmy.
Pro koho je akce vhodná?
- CEO a obchodní ředitelé (CSO / Sales Director / Sales Manager), kteří chtějí zlepšit své obchodní strategie a efektivitu
- Firmy s hotovým škálovatelným produktem a globální ambicí
Účast je možná pouze ve dvojici (CEO + obchodní ředitel).
Program
- Sdílení zkušeností a reálných situací z firem Y Soft a IDEA StatiCa
- Jak CEO a obchodník poznají, že obchod nefunguje – klíčové otázky a varovné signály
- Jak rozvíjet obchodní dovednosti a nastavit sales proces, jak funguje práce s pipelinou?
- Význam pochopení rozhodovacího procesu zákazníka
- Praktická část: práce ve dvojicích na změnách v dané firmě
- Sdílení konkrétních plánů na zlepšení a zpětná vazba
Jak se na akci přihlásit?
Vyplněním přihlášky "Mám zájem o akci". Akce je přednostně pro klienty JIC a účast možná pouze po předchozím potvrzení.
Kdo vás na akci přivítá?
- Lukáš Maňásek, obchodní ředitel IDEA StatiCa a expert na partnerský prodej
- Lucie Kanioková, JIC, facilitátorka workshopu
- Jindřich Weiss, JIC, facilitátor workshopu
- Martin Dokoupil, průvodce firem na JICu
- Jiří Tobola, průvodce firem na JICu