Sdílení zkušeností pro CMOs: Account Based Marketing

Jak identifikovat klíčové zákazníky s největším potenciálem? Jak vybrat nejlepší technologie pro vaše Account Based Marketing aktivity? A jak měřit a interpretovat jejich výsledky? I o tom bude řeč na speciálním sdílení zkušeností pro zkušené markeťáky, CMOs a VPs of marketing. 

Pro koho je akce určena?


Pro zkušené markeťáky, CMOs a VPs of marketing, kteří s Account Based Marketingem již nějakou zkušenost mají, i pro ty, kteří ji chtějí získat. 

Co vás čeká?

  • Facilitované setkání a diskuze, kterou vás provede Jana Švecová.
  • Bezpečné prostředí, ve kterém každý dostane prostor se podělit se o své zkušenosti.
  • Zaměříme se nejen na to, co se osvědčuje a zafungovalo, ale i na to, kudy cesta nevede

Otázky, kterých se můžeme dotknout 

  • Co je ABM a kdy ho použít a kdy to naopak není vhodné
  • Jak určíme, kteří zákazníci jsou pro nás nejstrategičtější a mají největší potenciál pro obchodní růst?
  • Jaké technologie a nástroje by nám nejlépe pomohly dosáhnout našich cílů v oblasti ABM?
  • Jak můžeme průběžně hodnotit a aktualizovat naše ABM strategie, abychom byli vždy krok napřed?
  • Jaké metriky bychom měli používat k hodnocení úspěchu našich ABM kampaní?
  • Jak koordinujeme naše ABM aktivity napříč kanály, včetně sociálních médií, e-mailů, offline akcí a dalších?


Program podporují

 
 

Služby Enterprise Europe Network jsou spolufinancovány Evropskou unií z programu Single Market Programme na základě grantové smlouvy č. 101052765 a Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR.


 
Základní informace
Datum, čas
17. 10. 2023 14.00–16.00
Místo konání
zasedací místnost Löw-Beer, JIC INMEC Purkyňova 127, Brno-Medlánky, 612 00
Cena
Zdarma
Kontaktní osoba