Pro koho je akce určena?
Pro zkušené
markeťáky, CMOs a VPs of marketing, kteří s Account Based Marketingem již nějakou
zkušenost mají, i pro ty, kteří ji chtějí získat.
Co vás čeká?
- Facilitované setkání a diskuze, kterou vás provede Jana Švecová.
- Bezpečné prostředí, ve kterém každý dostane prostor se podělit se o své zkušenosti.
- Zaměříme se nejen na to, co se osvědčuje a zafungovalo, ale i na to, kudy cesta nevede.
Otázky, kterých se můžeme dotknout
- Co je ABM a kdy ho použít a kdy to naopak není vhodné?
- Jak určíme, kteří zákazníci jsou pro nás nejstrategičtější a mají největší potenciál pro obchodní růst?
- Jaké technologie a nástroje by nám nejlépe pomohly dosáhnout našich cílů v oblasti ABM?
- Jak můžeme průběžně hodnotit a aktualizovat naše ABM strategie, abychom byli vždy krok napřed?
- Jaké metriky bychom měli používat k hodnocení úspěchu našich ABM kampaní?
- Jak koordinujeme naše ABM aktivity napříč kanály, včetně sociálních médií, e-mailů, offline akcí a dalších?
Program podporují
Služby Enterprise Europe Network jsou spolufinancovány Evropskou unií z programu Single Market Programme na základě grantové smlouvy č. 101052765 a Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR.