Sdílení zkušeností: Jak získat konkurenční výhodu díky customer success

Chcete dosahovat skvělých výsledků a uspět na současném rychle se měnícím trhu? Pak je nejvyšší čas se zaměřit na Customer Success a začít naslouchat svým zákazníkům. Přijďte na další sdílení zkušeností, kde se budeme věnovat právě tomuto tématu. Zařaďte se mezi technologické firmy, které díky customer success získají konkurenční výhodu.

Pro koho je akce určena

  • pro všechny CSO, CPO, případně CEO
  • pro odpovědné zaměstnance, kteří dané téma ve firmě aktuálně řeší – tzn. mají reálnou zkušenost

Co vás čeká?

  • Setkání nejen se zástupci firem, kteří mají s Customer Success bohaté zkušenost, ale i s těmi, kteří se chtějí přijít inspirovat a získat tipy, jak na to.
  • Bezpečné prostředí pro vzájemné sdílení zkušeností z oblasti Customer Success.
  • Zaměříme se na to, co se osvědčuje, co zafungovalo a co naopak může být slepá cesta.

Jakých témat se můžeme dotknout?

  • Proč je důležité udržet si zákazníka?
  • Co Customer Success skutečně je a co není?
  • Kdy Customer Success zavádět? Při jaké velikosti firmy to dává smysl?
  • Jaké benefity může Customer Success přinášet?
  • Jak budovat tým věnující se Customer Success? 

Naši hosté

Naše pozvání již přijali podnikatelé s cennými zkušenostmi z oblasti Customer Success.

Program

  • 13.30–14.00 Registrace a neformální networking s poobědovou kávou
  • 14.00–16.00 Sdílení zkušeností
  • 16.00–16.30 Networking

Jak se registrovat?

Klikněte na tlačítko „Mám zájem o akci“ a přihlaste se do neděle 27. listopadu 2022.



 
Základní informace
Datum, čas
29. 11. 2022 14.00–16.00
Místo konání
KUMST Údolní 495/19, Brno-střed, 602 00
Cena
Zdarma
Kontaktní osoba