Sdílení zkušeností: Jak vytvořit strategickou spolupráci mezi marketingem a obchodem

Jak zajistit, aby spolupráce mezi marketingem a obchodem byla co nejefektivnější a přispívala k úspěšnému růstu firmy? Jakými kroky lze vytvořit silné vztahy mezi oběma týmy a podpořit jejich spolupráci při dosahování společných cílů? Tyto a další otázky budou hlavním tématem květnového Sdílení zkušeností, kterého se tentokrát zúčastní zkušení VP Marketing a VP Global Sales firmy Kentico Jenda Perla a Petr Klouda.

Pro koho je akce určena?

Pro všechny šéfy marketing a obchodu a pro všechny ostatní, kdo se chtějí dozvědět, jak lze spolupráci mezi marketingovým a obchodním oddělením neustále zlepšovat.

Co vás čeká?

  • Facilitované setkání a diskuze, kterou vás provede Jana Švecová.

  • Bezpečné prostředí pro vzájemné sdílení zkušeností z oblasti obchodu a marketingu, přičemž naše pozvání přijal Jenda Perla a Petr Klouda.

  • Zaměříme se na to, co se osvědčuje, co zafungovalo a co naopak může být slepá cesta.

Jakých otázek se můžeme dotknout?

  • Jak může marketing podpořit obchodní tým a naopak?

  • Jak lze definovat role a odpovědnosti oddělení marketingu a obchodu tak, aby byla vzájemná očekávání jasná a spolupráce účinná?

  • Jak lze vybudovat silné vztahy mezi týmem marketingu a obchodu?
  • Jak zajistit, aby se lidé z marketingu a prodeje neustále učili a inovovali a aby vytvářeli vysokou přidanou hodnotu pro zákazníka?

Program:

  • 13.45–14.00   Registrace a neformální networking s kávou

  • 14.00–16.00   Sdílení zkušeností: Jak vytvořit strategickou spolupráci mezi marketingem a obchodem

  • 16.00–16.30   Neformální networking


Program podporují

 
 

Služby Enterprise Europe Network jsou spolufinancovány Evropskou unií z programu Single Market Programme na základě grantové smlouvy č. 101052765 a Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR.


 
Základní informace
Datum, čas
30. 5. 2023 14.00–16.00
Místo konání
KUMST Údolní 495/19, Brno-střed, 602 00
Cena
Zdarma
Kontaktní osoba