Sdílení zkušeností: Jak si správně nastavit marketingový rozpočet

Zajímá vás, jak další lidé z podnikatelské JIC+ komunity postupují při přípravě marketingového rozpočtu? Jaký díl rozpočtu do marketingu investují a jak přemýšlí nad efektivitou vynaložených peněz na jednotlivé marketingové aktivity? O tom všem budeme mluvit na dalším Sdílení zkušeností. Přijďte se inspirovat a sdílet své zkušenosti s ostatními členy komunity JIC+.


Co vás čeká?

  • Facilitované setkání a diskuze, kterou vás provede Jana Švecová.
  • Bezpečné prostředí pro vzájemné sdílení zkušeností z oblasti marketingu
  • Casestudy – Tomáš Šugár ze Smartlook představí marketingový rozpočet firmy.
  • Zaměříme se na to, co se osvědčuje, co zafungovalo a co naopak může být slepá cesta.

Jakých témat se můžeme dotknout?

  • Kolik peněz do marketingu investovat? 
  • Podle jakých pravidel rozdělit finanční prostředky mezi jednotlivé aktivity (online, brand, PR)?
  • Jak měřit efektivitu jednotlivých nástrojů? ROI u jednotlivých nástrojů? Jak tento ukazatel sledovat?
  • Dělá pro vás něco i AI?

Program:

  • 13.30–14.00   Registrace a neformální networking s kávou
  • 14.00–16.00   Sdílení zkušeností: Jak si nastavit správně marketingový rozpočet?
  • 16.00–16.30   Neformální networking


Program podporují

 
 

Služby Enterprise Europe Network jsou spolufinancovány Evropskou unií z programu Single Market Programme na základě grantové smlouvy č. 101052765 a Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR.


 
Základní informace
Datum, čas
28. 3. 2023 14.00–16.00
Místo konání
JIC INMEC PURKYŇOVA 127, BRNO-MEDLÁNKY, 612 00
Cena
Zdarma
Kontaktní osoba
Kontaktní osoba
Jana Švecová
Jana Švecová