Sdílení zkušeností: Growth Hacking

Chcete zrychlit růst svého podnikání s minimálními náklady? Hledáte inovativní přístupy, které vás odliší od konkurence? Zajímají vás nízkonákladové marketingové strategie, která dají vašemu projektu správnou šťávu? Pak si nenechte ujít sdílení zkušeností. Společně objevíme svět Growth Hackingu, který vám ukáže zcela nový pohled na svět marketingu.

Pro koho je akce určena 

  • pro všechny CMO, CEO nebo specialisty na marketing a obchod
  • pro lidi, kteří téma ve svých firmách aktuálně řeší nebo by se o Growth Hackingu rádi dozvěděli více   

Co vás čeká?  

  • Facilitované setkání a diskuze, kterou vás provede Jana Švecová.  
  • Bezpečné prostředí pro vzájemné sdílení zkušeností z oblasti Growth hackingu, přičemž naše pozvání přijal Lukas Mehnert
  • Zaměříme se nejen na to, co se osvědčuje a zafungovalo, ale i na to, kudy cesta nevede.   

O čem bude řeč?   

  • Co je growth hacking a jak se liší od tradičního marketingu
  • Jaké nízkonákladové marketingové taktiky lze využít pro růst? 
  • Jaké nástroje se využívat na podporu growth hackingu?  
  • Jaké metriky jsou klíčové pro sledování růstu
  • Jaké jsou příklady úspěšných growth hackingových příběhů

Program  

  • 13.45–14.00 | Registrace a neformální networking s kávou   
  • 14.00–16.00 | Sdílení zkušeností: Growth hacking aneb tajemství rychlého růstu 
  • 16.00–16.30 | Networking  

Náš host

Lukas Mehnert
Lukas Mehnert
Marketing expert
Lukáš Mehnert pomáhá evropským B2B SaaS společnostem škálovat jejich marketing. Kromě toho působil i jako CMO ve firmě Smartlook a předtím také ve firmě Kentico.


Program podporují

 
 

Služby Enterprise Europe Network jsou spolufinancovány Evropskou unií z programu Single Market Programme na základě grantové smlouvy č. 101052765 a Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR.


 
Základní informace
Datum, čas
19. 3. 2024 14.00–16.00
Místo konání
JIC INMEC Purkyňova 127, Brno-Medlánky, 612 00
Cena
Zdarma
Kontaktní osoba