Probereme, jak nastavit
funkční obchodní strategii, koho mít v týmu a jak lidi motivovat, co a jak zákazníkům komunikovat a jak je přesvědčit, že jim přinášíte reálnou hodnotu.
Zaměříme se také na to, jak vést
obchodní rozhovor před nabídkou, správně odkrývat
potřeby klienta a navázat
účinným follow-upem.
Pro koho je akce vhodná?
- pro firmy, které prodávají B2B služby nebo produkty a mají pocit, že nabídky „odcházejí do ticha“,
- pro founder(k)y/CEO nebo obchodní manažery v malých a středních firmách,
- pro ty, kteří vedou nebo právě staví obchodní tým a řeší, koho do něj nabrat a jak nastavit procesy,
- pro startupy, které mají delší/složitější rozhodovací cyklus a potřebují zlepšit konverzi.
Vstupné a registrace
Vstupné na akci je
250 Kč. Po vyplnění přihlašovacího formuláře (přes tlačítko
Mám zájem o akci) vám pošleme údaje k platbě e-mailem. Po zaplacení s vámi napevno počítáme.
Náš host
Lukáš Maňásek působí jako Chief Sales Officer v IDEA StatiCa. V minulosti zastával roli vedoucího obchodní role ve společnosti Y Soft, kde postupně řídil obchod v regionu EMEA a následně globální obchod napříč portfoliem firmy. Jako expert JICu pomáhá firmám s rozvojem obchodu a dalším škálováním.