Jak vstoupit na trh jako profík

Máte hotový produkt? A chystáte se s ním dobýt trh? Tak pokud nechce šlápnout vedle, měli byste se přihlásit na náš interaktivní online workshop s Maxem Menkem z amerického investičního fondu a akcelerátoru GrowthX. Společně s ním postavíte svou Go-to-market strategii na správných informacích o vašich zákaznících a trhu.


Během webináře se dozvíte víc o tom, co budete potřebovat pro svůj vstup na trh, jak zaujmete své zákazníky a jak docílit prvních úspěšných prodejů. Produkty i jednotlivé trhy mohou být rozdílné, ale úspěšná cesta k dosažení „product-market fit“ je univerzální. Úspěšný vstup na trh není o improvizaci, ale o dobře promyšlené strategii vedoucí k rostoucím tržbám. 

Co se na akci dozvíte?

  • Jak přestat prodávat a začít hledat ten správný fit
  • Proč veškeré úsilí směřovat na ideální zákazníky?
  • Jak se vyhnout nástrahám při škálování byznysu?
  • Jak maximalizovat efektivitu prodeje a najít zákazníky s největším potenciálem díky chytrému cílení? A jak rychle rozpoznat trh bez prodejního potenciálu?
  • Jaké jsou specifické a měřitelné důvody, které vedou zákazníky k nákupu

Pro koho je akce určená?


Tento webinář je určen všem, kteří vědí, že o jejich produkt je na trhu zájem, jsou ho schopni vyrobit a doručit a teď hledají ten správný způsob, jak vstoupit na trh kdekoli na světě. Dotkneme se i výzev, kterým mohou čelit evropští podnikatelé při vstupu na trh v USA a na jeho specifické rysy. 

Jak bude akce probíhat?


Akce se bude konat v angličtině a bude probíhat formou online webináře (link vám zašleme několik dní před akcí na váš e-mail). 

Náš host

Max Menke

  

Max Menke je zakládající partner GrowthX. Má rozsáhlé zkušenosti s tvorbou go-to-market strategií pro nové produkty napříč různými obory a trhy. Max je expert na budování systémů, nástrojů, procesů a komunikačních pravidel, které startupům pomáhají urychlit cestu k nalezení produkt-market fitu a exponenciálnímu růstu tržeb. Před založením GrowthX pomáhal celé řadě startupů nastavovat prodejní procesy a nástroje. Jeho zkušenost s identifikováním těch správných zákazníků a s tvorbou strategií, které firmám pomáhají k akvizici nových klientů, pomohly klientům k troj až pětinásobnému množství potenciálních zákazníků. Max strávil několik let v Číně, kde byl výkonným ředitelem úspěšného startupu, který za rok a půl vyrostl z 15 zaměstnanců na 200. 
 
Základní informace
Datum, čas
28. 2. 202317:30 - 19:00
Místo konání
online
Cena
Zdarma
Kontaktní osoba
Hana Šudáková
Startup konzultantka
Hana Šudáková
Mám zájem o akci