#startuji: Úvod do design thinking

Přemýšlíte, jak uchopit svůj nápad? Nebo máte pocit, že vymýšlet nápady vám vůbec nejde? Chcete si svůj nápad ověřit dřív, než v něm utopíte spoustu energie, peněz a emocí? Ve všech případech vám může pomoci design thinking.

Intro do design thinking

Produkt postavený na skutečném poznání zákazníka a jeho potřeb je jeden ze základů pro úspěšný byznys. Design thinking je metoda zaměřená na inovaci produktů a služeb, která stojí na porozumění zákazníkovi a jeho prožitku, empatie a následném generování řešení, prototypování, neustálé získávání zpětné vazby a následné iterace na základě získaných informací.
 

Designové myšlení se nejlépe představuje zážitkem. Během workshopu se seznámíte se základními pojmy a principy, prakticky si vyzkoušíte různé kreativní techniky nebo způsoby spolupráce, které pak budete moci využít ve svých projektech. 

Pro koho je akce určená

  • Pro lidi, kteří hledají ten správný nápad, se kterým by mohli rozjet podnikání

  • Pro ty, kteří už nápad mají a chtějí si ověřit, jestli stojí za to na něm dál pracovat
  • Pro ty, co už podnikají a chtějí design thinking přístup využívat v tvorbě nových produktů a služeb

Workshop je určený pro skupinu max. 20 účastníků. Jakmile se naplní kapacita, tak budou další přihlášení umístění na waiting list.

Náš host

 

Anežka Řepík (Adamíková)

Anežka se pohybuje na pomezí marketingu a designu. Jejím tématem je design thinking, který je o kreativním přístupu k řešení problémů. Působí v Avastu (příprava a vedení workshopů, design discovery), je certifikovanou lektorkou Design Thinking workshopů New Generation of Founders Grow with Google a dlouhodobě spolupracuje s Fakultou multimediálních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. 

Základní informace
Datum, čas
26. 10. 2022 17.00–20.00
Místo konání
KUMST Údolní 495/19, Brno-střed, 602 00
Cena
Zdarma
Kontaktní osoba