WATIFY

Největší výzvou pro začínající podnikatele je nepodlehnout počátečním pocitům nejistoty, pochybnostem a obavám z případného neúspěchu.

V Evropě je spousta lidí, kteří mají skvělé nápady a chtěli by se pustit do vlastního podnikání. Svou myšlenku se však rozhodne uskutečnit pouze 6 % z nich. V USA je to 13 %. Odhadem, kdyby v Evropské unii probíhal rozvoj nového podnikání tak jako ve Spojených státech nebo ve Švédsku, vzniklo by tu 1,5 milionu pracovních míst. Navíc, pouze 2 % podniků EU plně využívá možnosti moderních digitálních technologií.

Proto se Evropská komise spolu s Deloitte Belgium, DIGITALEUROPE a EBN rozhodla založit projekt Watify, který pomáhá nalézt správné odpovědi a překonat nejrůznější pochybnosti, i ty o zavádění digitalizace ve firmách.

Watify nabízí inspiraci, důležité rady, praktickou podporu a možnost uvědomit si příležitosti pro další růst a inovace.

Watify je platforma, která vám pomůže s prvními kroky ve světě digitálního podnikání.

Jednou ze společností, která u nás úspěšně využívá moderní technologie není nikdo jiný než ŠKODA AUTO. Virtuální provoz se osvědčil například při snižování rizik, zlepšování výrobních procesů, nebo zvyšování bezpečnosti na pracovišti.

Mít obavy je normální a vlastně i užitečné. Obavy vedou k otázkám a otázky k odpovědím, které mohou být zdrojem dalších nápadů. Ale nakonec nejdůležitější je nebát se a zkrátka začít.

Celou tiskovou zprávu o projektu Watify - fostering Digital Entrepreurship najdete zde. Nepřehlédněte také rozhovor s Petrem Ryšávkou, zakladatelem firmy Pharmaceutical Biotechnology věnující se především vývoji a výrobě probiotik.

Jak může WATIFY pomoci vám?

Lucie Kanioková

kaniokova@jic.cz

Vždy o krok před konkurencí
Všechny novinky se k vám dostanou jako k prvním.