Vše důležité na jednom místě

Termíny, informace a všechny dotazy pro vaši hladší registraci. Váš průchod akcelerátorem den po dni.

Harmonogram JIC STARCUBE 2016

Přihlašování a výběrový proces

Do 7. 8. můžete ladit přihlášku, kterou najdete na webu www.f6s.com.

Do výběru účastníků JIC STARCUBE budou aktivně zapojení i technologičtí partneři, kteří budou mít možnost hodnotit týmy, které budou spadat do jejich oblasti zájmu. 

Organizátoři a partneři budou posuzovat byznysový potenciál i technologickou úroveň jednotlivých projektů. Ze všech přihlášek potom bude vybráno maximálně 30 nejlepších projektů. Jejich zástupci pak budou pozvání na JIC STARCUBE Jam. Pozvánku na něj dostanou vybrané týmy nejpozději 22. 8. 2016.

1. 6. – 7. 8. 2016 – čas pro vyplnění přihlášky na www.f6s.com

22. 8. 2016 – čekejte pozvánku na JIC STARCUBE Jam

22. 8. 2016

JIC STARCUBE Jam

Posledním bodem výběrového procesu je JIC STARCUBE Jam. Jednodenní workshop pro maximálně 30 vybraných týmů, kde budou mít možnost představit své projekty organizátorům a vybraným expertům. Kromě toho je čeká workshop zaměřený na design služeb a mentoring. Organizátoři následně vyberou až 10 finalistů, kteří absolvují 3měsíční akcelerátor JIC STARCUBE.

26. / 27. 8. 2016 – JIC STARCUBE Jam

JIC STARCUBE BootCamp

Účastníci JIC STARCUBE vyrazí v září na intenzivní "soustředění" mimo Brno. Na BootCampu je čekají workshopy a semináře zaměřené na byznys strategii, misi a vizi, způsoby financování (investice, bootstraping atd.) a lean metodologii. Týmy si tu vyzkouší první startup pitche a seznámí se ze zástupci technologických partnerů. Součástí BootCampu jsou i teambuldingové aktivity a setkání se zajímavými hosty.

12. - 16. 9. 2016 JIC STARCUBE BootCamp

Modul 1: Finance a nástroje pro startupy

Během dvoudenní nálože seminářů a workshopů zaměřených na finance čekají účastníky především tato témata: revenue streams, cenotvorba, cashflow a finanční plánování. Účastníci zjistí i jaké užitečné nástroje mohou pro svůj rozvoj používat.

Součástí každého modulu je Expert Time, tedy pravidelné setkávání s experty a mentory, a track věnovaný leadershipu. 

29. - 30. 9. 2016 – Modul 1

JIC Expert Day

Týmy čeká intenzivní setkání s mentory v rámci půldenní akce. V průběhu několika hodin budou mít možnost se setkat s vybranými JIC Experty a během konzultací s nimi získají zpětnou vazbu a zjistí, s čím konkrétně jim mohou pomoci. 

4. 10. 2016 JIC Expert Day

Modul 2: Řízení vývoje, service design, value proposition a prezentační dovednosti

Semináře budou zaměřené na to, jak řídit vývoj produktu, jaké nástroje používat a jak vývoj řídit efektivně. Témata service design a value proposition potom pomohou týmům produkt co nejlépe přizpůsobit potřebám zákazníků. Zahájíme také přípravu prezentací pro závěrečnou JIC STARCUBE Show.

13. - 14. 10. 2016 Modul 2

Modul 3: JIC STARCUBE Trial Show, marketing

Na třetím modulu si účastníci vyzkouší startup pitch na JIC STARCUBE Trial Show. Pochlubí se dosavadními výsledky, jejich posun od začátku JIC STARCUBE posoudí panel expertů. Dojde i na semináře zaměřené na marketing a tipy, jak s ním prakticky pracovat ve startupu.

26. - 27. 10. 2016 Modul 3

Modul 4: Sales, právo a prezentační dovednosti

Čtvrtý modul se skládá z několika témat. V právním bloku se účastníci dozvědí víc o právních aspektech zakládání společnosti, specificích českého a evropského práva, o ochraně duševního vlastnictví nebo o problematice podílnictví ve společnosti.

V bloku věnovaném prodejním dovednostem se zaměří na umění prodeje v B2B i B2C. Nepomineme ani důležitou část fungování každé firmy – navazování a udržování strategických partnerství.

10. – 11. 11. 2016 – Modul 4

Modul 5: PR, networking a trénink prezentací

Na pátém modulu se budeme věnovat základům PR pro startupy, rozvoji networkingových schopností a budeme intenzivně trénovat prezentace pro JIC STARCUBE Show. Generálka pro závěrečnou přehlídku se odehraje 1. 12.

24. - 25. 11. 2016 – Modul 5

1. 12. 2016 – generálka pro JIC STARCUBE Show

JIC STARCUBE Show

Závěrečná prezentace, soutěž o věcné ceny a ostrý zrak médií. Na JIC STARCUBE Show musí týmy zaujmout nejen expertní porotu, ale i odbornou a širokou veřejnost. V hledišti zasednou také soukromí investoři a zástupci významných technologických firem. JIC STARCUBE Show je zkrátka večer plný příležitostí.

7. 12. 2016 – JIC STARCUBE Show

Modul 6: Vyhodnocení účasti, alumni péče a další možnosti rozvoje

Závěrečné zhodnocení běhu a dalších možností rozvoje pro týmy. Tento modul je povinný.

9. 12. 2016 – závěrečný modul

Podmínky účasti

Kdo se může přihlásit do JIC STARCUBE?

Letošní ročník bude zaměřený na čtyři technologické a pět aplikačních oblastí: Big Data Analytics, Sensors, Augmented/Virtual Reality, ICT Security / Industry 4.0, Retail 2.0, Paperless Office, Smart City/Home/Office, Secure Family/Home.

Do programu se může přihlásit tým či startup, který tvoří minimálně 2 lidé a který pracuje na produktu či službě v některé z výše uvedených technologických a/nebo aplikačních oblastí. Přihlásit se můžete i v případě, že jste vyvinuli zajímavou technologii, ale zatím nevíte, jak ji dostat na trh a pro koho bude mít v podobě produktu největší hodnotu. Pokud už máte založenou firmu, tak nesmíte být na trhu déle než 3 roky.

Nezapomeňte, že program probíhá v angličtině.

Jsem ze zahraničí. Musím se celého programu účastnit osobně?

Osobně by se měli programu účastnit 2 členové vašeho týmu, ideálně CEO a další člen. Účast obou ale není podmínkou. Úvodní JIC STARCUBE Jam můžete absolvovat i přes Skype.

Kolik stojí účast v programu?

Cenu za program tvoří 2% podíl z vaší firmy. Pokud jste firmu ještě nezaložili, tak potom jde o opci na tento podíl. Veškeré podrobnosti najdete v JIC STARCUBE SAFE term sheet (pro existující společnosti / pro budoucí společnosti).

Jak se můžu přihlásit?

Prvním krokem je registrace na stránkách www.f6s.com. Zde můžete průběžně vyplňovat přihlášku, ovšem nezapomeňte, že kompletní musí být do 7. 8. 2016. Z přihlášek vybereme zhruba 30 týmů, které pozveme na jednodenní JIC STARCUBE Jam. Zde svůj projekt představíte a my vybereme maximálně 10 účastníků JIC STARCUBE.


 

Další informace

V čem je JIC STARCUBE unikátní?

JIC STARCUBE je unikátní hned v několika ohledech:

  • Vstupem do programu se startupy mají možnost dostat k celé řadě benefitů v hodnotě až 240 000 USD přímo od partnerů JIC. Mimo jiné je exkluzivně pro účastníky JIC STARCUBE k dispozici program Microsoft BizSpark Plus s kredity v hodnotě 120 000 USD pro cloudové služby. Přehled všech benefitů najdete zde
  • První akcelerátor v CEE, který už úspěšně podpořil 72 startupů. Mimo jiné třeba ten nejrychleji rostoucí v Evropě – Kiwi.com (dříve Skypicker).
  • JIC patří ke špičkovým evropským centrům pro podporu inovativního podnikání. Můžeme vám aktivně pomáhat i po konci JIC STARCUBE. S podporou začínajících i vyspělejších technologických firem máme totiž nájeletité zkušenosti.
  • Využít můžete i celou řadu interních odborníků JIC (na marketing, ochranu duševního vlastnictví, grantové poradenství, investice atd.)
  • V síti našich stávajících nebo bývalých klientů je více než 600 firem – od menších společností po globální hráče.
  • Coworkingové prostory, které budete v průběhu programu využívat, jsou umístěny v jedné z našich budov, ve které sídlí několik desítek zajímavých firem a podnikatelů. Třeba česká pobočka firmy Flextronics , GINA Software , SEWIO nebo OrganizeTube . Se všemi budete mít možnost se potkávat na chodbách, v kavárně nebo při některé z mnoha networkingových akcí, které se u nás pravidelně konají.

Co mi program přinese?

Za pouhé 3 měsíce vám pomůžeme společně s našimi technologickými partnery dopilovat prototyp produktu či služby, případně najít to pravé uplatnění pro Vaši technologii. Budete mít možnost získat přístupu k unikátním prototypovacím zařízením, využít benefity od podporovatelů a nechat si poradit od zkušených expertů. V JIC STARCUBE vyladíte svůj byznys plán a obchodní i marketingovou strategii. Zaměříme se na založení firmy, nastavení firemních procesů a plánování rozvoje na další měsíce. Budeme vám k dispozici při vstupu na trh - nejen lokální, ale i mezinárodní. Zároveň vás propojíme s velmi širokou sítí expertů, mentorů, investorů a potencionálních obchodních partnerů.

Proč je program JIC STARCUBE celý v angličtině?

Protože je určen pro týmy a startupy z celého světa. U českých účastníků se očekává, že mají globální ambice a pro ty je schopnost komunikace v angličtině rovněž nezbytná.

Jak je to s finanční pomocí v programu JIC STARCUBE?

Účastníkům JIC STARCUBE nabízíme 2 balíky finanční pomoci:

1. balíček: každému týmu poskytneme až 50 000 Kč na vývoj, prototypování a testování produktu. Penězi můžete zaplatit i služby spojené s rozvojem firmy. Patří mezi ně právní či daňové poradenství nebo služby grafika a copywritera. Až dva členové každého týmu mají také každý měsíc nárok na 3 000 Kč na pokrytí základních životních nákladů.

2. balíček: pokud nejste z Brna, pokryjeme až dvěma členům vašeho týmu náklady na cestovné ve výši až 350 € (pro členy zahraničních týmů) nebo 1 000 Kč (pro členy českých týmů). Kromě toho proplácíme dvěma členům týmu i náklady na ubytování až do výše 3 000 Kč za člověka na měsíc.

Když to sečteme, můžeme mimobrněnským týmům poskytnout až 100 000 Kč. Finanční pomoc startupům je možná díky podpoře Statutárního města Brna. 

Co dalšího mi účast v JIC STARCUBE dá?

Jako účastník JIC STARCUBE budete moci využít také řadu benefitů, které nabízí naši partneři. Například můžete vstoupit do programu BizSpark Plus a čerpat podporu ve výši až 120 000 USD. Přehled všech benefitů najdete zde

Ptejte se na cokoli, co vás zajímá

Hana Šudáková

sudakova@jic.cz
+420 511 205 216
+420 725 706 413

Který program je pro vás?

Porovnat programy