Karanténa: Přesunutí akcí a změny v provozu budov

informace k aktuální situaci

Rozhodnutí Vlády ČR o vyhlášení nouzového stavu a zavedení karantény ovlivňuje i plánované akce a poskytování našich služeb klientům. Jaká omezení a změny zavádíme? A na jaké inovace se můžete těšit?

Akce

Všechny plánované akce jsou přesunuty na neurčito. V současné době připravujeme on-line varianty vybraných formátů.

#student: Malá škola marketingu

Jednou ze zvažovaných variant je streamování akce formou webináře v náhradním termínu.

#podnikám: Jak se naučit řídit firmu a nezbláznit se z toho

Už teď pro vás chystáme podcast, který bude pravidelně přinášet rozhovory s inspirativními lidmi z podnikatelského prostředí. O akce #podnikám nepřijdete, vrátíme se k nim, jakmile to bude možné.

#chcipodnikat

Plánovaný termín na konci května necháváme v platnosti.

#startuji

Zbrusu nový model inspiračních akcí pro lidi, kteří chtějí podnikat, pro vás aktuálně ladíme, první termín je plánovaný na konec dubna.

Akce pro komunitu JIC+

Všechny akce plánované do Velikonoc jsou prozatím přesunuty na neurčito. Vymýšlíme nové formy obsahu.

Losování kreativních voucherů

Abyste nepřišli o napínavé momenty, zvažujeme možnost streamu z losování. Osobní přítomnost možná určitě nebude.

FabLab

FabLab je z pochopitelných důvodů uzavřen, všechny akce jsou v tuto chvíli zrušeny. Vymýšlíme ale online videoformáty pro zájemce i makery.

Služby JIC

Stávající klienti

Většina z našich konzultantů i expertů má v době karantény homeoffice. Neváhejte se na ně obrátit telefonicky nebo e-mailem. Pokud je to jen trochu možné, vynechejte osobní schůzky. 

Zájemci o služby JICu

Zaujaly vás naše služby a chcete se dozvědět víc? Spojte se s námi prostřednictvím formuláře. Ozveme se vám a dáme vám vědět, jak dál postupovat.

Pronájmy

Recepce všech tří budov, které JIC provozuje, fungují i nadále, prosíme ale, abyste recepci využívali opravdu jen v nutných případech a co nejvíce využívali telefonický kontakt. Přebírání pošty bude zatím probíhat bez omezení, ale výdej přístupových karet a klíčů jsme prozatím pozastavili. Snažíme se také zavést co nejvyšší míru bezdotykového režimu. V budově INMEC bude otevřen pouze carouselový vchod (otočné dveře), výtahem se bude moci přepravovat jen jedna osoba, zvyšujeme míru dezinfekce a klienti, kteří v budově nemají pronajaté kanceláře, budou mít v prostorech povolen pouze omezený pohyb. Stejně omezujeme provoz některých zasedacích místností.

Stáhněte si provozní řád pro aktuální krizovou situaci