Karanténa: Přesunutí akcí a změny v provozu budov
Rozhodnutí Vlády ČR o vyhlášení nouzového stavu a zavedení karantény ovlivňuje i plánované akce a poskytování našich služeb klientům. Jaká omezení a změny zavádíme? A na jaké inovace se můžete těšit?
Akce
Všechny plánované akce jsou přesunuty na neurčito. V současné době připravujeme on-line varianty vybraných formátů.
#student: Malá škola marketingu
Jednou ze zvažovaných variant je streamování akce formou webináře v náhradním termínu.
#podnikám: Jak se naučit řídit firmu a nezbláznit se z toho
Už teď pro vás chystáme podcast, který bude pravidelně přinášet rozhovory s inspirativními lidmi z podnikatelského prostředí. O akce #podnikám nepřijdete, vrátíme se k nim, jakmile to bude možné.
#chcipodnikat
Plánovaný termín na konci května necháváme v platnosti.
#startuji
Zbrusu nový model inspiračních akcí pro lidi, kteří chtějí podnikat, pro vás aktuálně ladíme, první termín je plánovaný na konec dubna.
Akce pro komunitu JIC+
Všechny akce plánované do Velikonoc jsou prozatím přesunuty na neurčito. Vymýšlíme nové formy obsahu.
Losování kreativních voucherů
Abyste nepřišli o napínavé momenty, zvažujeme možnost streamu z losování. Osobní přítomnost možná určitě nebude.
FabLab
FabLab je z pochopitelných důvodů uzavřen, všechny akce jsou v tuto chvíli zrušeny. Vymýšlíme ale online videoformáty pro zájemce i makery.
Služby JIC
Stávající klienti
Většina z našich konzultantů i expertů má v době karantény homeoffice. Neváhejte se na ně obrátit telefonicky nebo e-mailem. Pokud je to jen trochu možné, vynechejte osobní schůzky.
Zájemci o služby JICu
Zaujaly vás naše služby a chcete se dozvědět víc? Spojte se s námi prostřednictvím formuláře. Ozveme se vám a dáme vám vědět, jak dál postupovat.
Pronájmy
Recepce všech tří budov, které JIC provozuje, fungují i nadále, prosíme ale, abyste recepci využívali opravdu jen v nutných případech a co nejvíce využívali telefonický kontakt. Přebírání pošty bude zatím probíhat bez omezení, ale výdej přístupových karet a klíčů jsme prozatím pozastavili. Snažíme se také zavést co nejvyšší míru bezdotykového režimu. V budově INMEC bude otevřen pouze carouselový vchod (otočné dveře), výtahem se bude moci přepravovat jen jedna osoba, zvyšujeme míru dezinfekce a klienti, kteří v budově nemají pronajaté kanceláře, budou mít v prostorech povolen pouze omezený pohyb. Stejně omezujeme provoz některých zasedacích místností.
Stáhněte si provozní řád pro aktuální krizovou situaci