Zájem o JIC STARCUBE se mezi startupery zdvojnásobil

15.08.2016

Startupeři hlásící se do brněnského akcelerátoru jsou oproti minulosti starší, mají pokročilejší projekty a chtějí z Brna proniknout na evropský trh. I tak by se daly shrnout přihlášky do JIC STARCUBE, který letos hlásí rekordní zájem. Do jihomoravské metropole chce 169 týmů z celkem 48 zemí. Oproti loňským 88 projektům je to téměř dvojnásobek.

Tři čtvrtiny přihlášek letos dorazily do Brna ze zahraničí. Stejně jako vloni jsou v přihláškách zastoupeny všechny kontinenty vyjma Antarktidy. V čele deseti projektů stojí ženy, celkem se jich přihlásily tři desítky. Věkové rozpětí uchazečů je mezi dvaceti a šedesáti lety, ubylo studentských přihlášek.

JIC v následujících dnech ve spolupráci s partnery vybere třicítku nejperspektivnějších uchazečů a pozve je na výběrový workshop. Ten pomůže proklepnout nápady týmů včetně jejich odhodlání na nich pracovat. Společně s technologickými partnery pak JIC vybere a pozve finální desítku na bootcamp, kterým 12. září celý akcelerační trimestr začíná. Program 2016 vyvrcholí 7. prosince JIC STARCUBE Show, při které se týmy představí veřejnosti.

Letošními tématy jsou čtyři technologické a pět aplikačních oblastí, konkrétně rozšířená a virtuální realita, analýza big data, kyberbezpečnost, senzory, Industry 4.0, Retail 2.0, Paperless Office, Smart City/Home/Office a Secure Home/Family. Stěžejními technologickými partnery akcelerátoru jsou AVG, Honeywell, Konica Minolta, Microsoft a Y Soft, kteří v daných oblastech poskytnou týmům know-how a globální zkušenosti.

Vždy o krok před konkurencí.
Všechny novinky se k vám dostanou jako k prvním.

Naše stránky používají soubory cookies. Informace o tom, co jsou soubory cookies a jak vyloučit jejich používání, naleznete zde. Při návštěvě našich stránek ze souborů cookies vyčteme i některé informace o tom, jak naše stránky používáte. Tyto informace nám slouží ke zlepšení našich stránek a k vytváření statistik o užívání o našich stránek.

Byly bychom rádi, abychom s Vámi zůstali v kontaktu i poté, co opustíte naše webové stránky, z toho důvodu Vás žádáme o souhlas s předáním Vašich údajů společnostem Facebook a Google s cílem zobrazení reklamy.

Zásady zpracování Prohlášení o užívání souborů cookies