Seznamte se s týmy v JIC STARCUBE: Loyagram

  1. Jak svůj projekt vysvětluju své babičce?

Představte si, že má babička kavárnu, peče spoustu různých koláčů a chce získat od svých zákazníků zpětnou vazbu. Které koláče jim chutnají a které ne. Když se bude zajímat o své zákazníky, lépe je pozná. Což povede k tomu, že si je udrží a oni si vybudují k babiččině podniku loajalitu.

  • Jak můj projekt změní svět?

Zákazníci jsou lidé jako ty a já. Všichni chceme být šťastní a nikdo nedostává rád velké množství stížností. My pomáháme podnikům, aby bylo to množství co nejnižší a měli šťastné zákazníky. To je naše vize.  

  • Na jaký detail svého projektu jsem nejvíc pyšný?

Jsem velice pyšný, že jsme součástí Start-Up Chille a nyní také součástí JIC. Dále jsem hrdý na to, že máme zákazníky ze tří zemí světa a že jsou našim produktem unešení.  Jedna ze zákaznic mi řekla, že jsme jí významně pomohli s  podnikáním. Teď rozumí svým zákazníkům mnohem lépe než kdy dřív. To pro nás bylo to nejlepší ocenění.

  • Kde (jak) tě nápad na tvůj startup napadl?

Loyagram není náš první produkt a během toho, co jsme vyvíjeli dřívější produkty, jsme vždy posílali našim zákazníkům dotazník se zpětnou vazbou. Bohužel se nám vracelo většinou jen kolem 20 % odpovědí našich zákazníků. Tehdy jsme si společně sedli a snažili jsme se vymyslet, jak tomu zamezit.

  • Co největšího si musel pro svůj projekt obětovat?

Jako tým rádi vytváříme produkty, které jsou pro lidi užitečné. To nás naplňuje. Proto o tom neuvažuji jako o něčem, kvůli čemuž jsem musel cokoliv vzdát. Miluju to, co dělám.

  • Až budu velká firma s milionovými obraty, jak bude vypadat moje sídlo a co budu zaměstnancům nabízet jako benefit?

Naše sídlo bude obyčejná kancelář. Jsme minimalisti a funkcionalisti. Navíc se snažíme být udržitelní jen ze svých zisků bez externího financování. Nepotřebujeme, aby naše kancelář působila nějak vznešeně, ale hlavně aby byla funkční.

  • Co budu dělat s penězi, až svůj projekt prodám za miliardu dolarů?

Chvíli bych cestoval, ale poté bych začal další projekt. Když se jednou člověk stane podnikatelem, tak je v pasti. Potom už není návratu a člověk to musí dělat znovu a znovu.

  • Proč je cool podnikat z Brna?

Ve srovnání s Indií, je tu hrozně řídká doprava. My jsme zvyklí dojíždět do kanceláře hodiny. Například v Bengalúru jsem každé ráno dojížděl 2 hodiny do práce. Tak jsou naše města ucpaná. Tady nejedu nikam déle než 15 minut. Obecně je tu dobrá infrastruktura. Stabilní připojení k internetu není v Indii samozřejmost. Je tam opravdu těžké mít online podnikání. Dál pro nás JIC dělá spoustu akcí, kde potkáváme zajímavé lidi. To je opravdu užitečné. Na druhou stranu, co mi chybí ve srovnání s Indií je, že tu nemáte dostatek developerů a talentu obecně.


Mathews Babu popisuje LOYAGRAM (Indie), což je SaaS cloudová platforma pro real-time analýzu a management zákaznické zkušenosti, a to jak v terénu, tak i na webu nebo v aplikaci. Pomáhá tak proaktivně snížit odliv zákazníků a zvýšit jejich loajalitu. Měří zákaznickou zkušenost a sleduje jejich loajalitu.

Vždy o krok před konkurencí.
Všechny novinky se k vám dostanou jako k prvním.