JICtalk: Karel Novotný – povolání nástěnkář

podcast Hanky Šudákové

Jít na volnou nohu nebo založit firmu chce obrovskou odvahu. A to bez ohledu na to, jestli zakládáte technologický startup nebo marketingovou agenturu. A právě to byl i případ Karla Novotného. Sám říká, že se k marketingu dostal „katastrofální souhrou okolností". Vybral si obor, u kterého předpokládal, že se nejméně nadře. Z pozice nástěnkáře a patnácti letech práce pro nejrůznější agentury se pak dostal do situace, kdy si uvědomil, že je ten nejvyšší čas zkusit dělat marketing sám na sebe. Říká, že značka Mindless – jeho někdejší alterego – vznikla jako jakási „ochranná slupka". Proč už ji teď nepotřebuje? A co bylo pro něj v podnikání nejtěžší? I na to se ptala Hanka Šudákové ve druhém díle povídání s jedním z nejvýraznějších odborníků na brand u nás.  

YouTube

Spotify

Poslechnout si podcast 

Anchor.fm

Poslechnout si podcast