JICtalk: Karel Novotný – doktor značek

27. 5. 2020

K marketingu se prý dostal přes pozici nástěnkáře. Od té doby pomohl stovkám značek uchytit se na trhu nebo na něm upevnit svoji pozici. Dnes pracuje na volné noze a znát ho můžete i pod jeho starším alter egem Mindless. Jeho práce se prý podobá práci terapeuta – firmy k němu přicházejí pro odpovědi a místo toho od něj prý často dostanou pár facek. Kde dělají firmy u svých značek chyby? Na co by si měly dát pozor? Jak by měly se svými značkami pracovat? V čem jsou firmy podobné pacientům se zlomenou nohou? O tom všem si tentokrát povídala Hanka Šudáková s jedním z nejuznávanějších českých odborníků na brand Karlem Novotným.


Nejnovější
JICtalk

JICtalk: Jiří Matela – komprese v Hollywoodu

20. 6. 2022

Víte, že jedno písmenko v digitálním světě může zabrat až 32 pozic? A teď si představte, že místo jednoho…

Nejnovější
Příběhy úspěšných firem

Kosmetika Lobey: Za rok z nuly na 70 milionů korun

19. 5. 2022

Cenné zkušenosti z korporátu, hledání nové motivace a hlavně obrovská touha podnikat a být vlastním pánem.…

Nejčtenější

Jak správně nacenit produkt?

20. 1. 2022

Jedním z klíčů, který otevírá dveře k podnikatelskému úspěchu, je nastavení správné ceny produktu. Správná cena výrobku může zvýšit objem prodeje a díky tomu si vytvoříte základ pro prosperující podnikání. Platí to ale i naopak. Špatná cena může vašemu podnikání zlomit vaz. Proto pro vás Víťa Hanák připravil pár tipů, jak na cenotvorbu vyzrát.

Zpět na JICtalk