JICfluencer Jonáš: Podnikavý prototyp

29. 6. 2022

Jonáš Kůra je prototypem mladého podnikavce. Podnikat začal už ve čtrnácti. Teď je mu 22 let a má za sebou tolik podnikatelských zkušeností jako málokterý třicátník. Od florbalových kempů pro talentované sportovce, přes první batohy ze dřeva na světě, se kterými uspěl i ve studentských soutěžích, prodej originálních obrazů ze Zanzibaru, až k marketingové agentuře Tvůj brand. S tou má mimo jiné v plánu reformovat celé marketingové odvětví. Celkem slušná historie na mladého muže, který ještě pořád stále studuje na brněnské Mendelově univerzitě

Objevte v sobě chuť podnikat

Kde jinde hledat budoucí lídry, podnikatele a inovátory než v řadách studentů – právě oni mají ty nejlepší předpoklady – vzdělání, zápal, motivaci i potřebnou dávku ideálů. Patříte mezi ně? Tak se mrkněte na to, jak vám můžeme pomoci na vaší cestě k úspěchu.

Co děláme pro studenty?


Nejnovější
JICfluencer

JICfluencerka Lucka: Papačky od srdce

7. 4. 2022

Když zjistila, že její alma mater vypisuje ve spolupráci s JICem mezifakultní předmět o inovacích a podnikání, rozhodla se přihlásit. I díky tomu se jí podařilo z hobby pečení nastartovat podnikání a vytvořit značku Papačky od Lůcy. Její makronky a laskonky už si vybudovaly svou fanouškovskou základnu a zamilovali jsme si je i my na JICu.

Nejnovější
JICblog

Z univerzitních laboratoří do světa – jak na transfer inovací?

21. 7. 2022

Transfer znalostí a technologií z univerzit a výzkumných organizací si právem zasluhuje pozornost. Objevy totiž…

Nejčtenější

Jak správně nacenit produkt?

20. 1. 2022

Jedním z klíčů, který otevírá dveře k podnikatelskému úspěchu, je nastavení správné ceny produktu. Správná cena výrobku může zvýšit objem prodeje a díky tomu si vytvoříte základ pro prosperující podnikání. Platí to ale i naopak. Špatná cena může vašemu podnikání zlomit vaz. Proto pro vás Víťa Hanák připravil pár tipů, jak na cenotvorbu vyzrát.

Zpět na JICfluencer