zpět na výpis
zpět na výpis

ArkAdiA, s.r.o.

Reklamní a eventová agentura

Arkadia je jednou z nejdéle fungujících ryze českých reklamních agentur. Jsme moderní sdružení profesionálů z různých oblastí reklamy a propagace. Díky tomu jsme schopni pokrýt široké spektrum projektů. Za každým projektem stojí pečlivá příprava, přesně zamířená kreativa, dokonalé grafické provedení a plán realizace. Snažíme se vždy zaujmout originálními prvky, tradičním věcem dáváme netradiční smysl nebo kontext. Naším krédem je přinést zajímavý nápad a nový úhel pohledu na propagaci vaší firmy nebo značky.
Rádi prezentujeme svou práci osobně. Potkejte se s námi.

Luděk Rychtar
CEO

+420 724 668 230
robin.zahradnik@arkadia.cz
www.arkadia.cz

IČ: 60722771 plátce DPH

Architektura / interiérový design / design nábytku

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Architektura / interiérový design / design nábytku

Infografika do vývojového centra

Pro výzkumné a vývojové centrum společnosti Konica Minolta jsme navrhli a realizovali rozsáhlý wallmarketing. Cílem bylo připravit designový branding spojený s infografikou o společnosti a jejích hodnotách. Součástí designu je timeline i prvky nového loga centra. Wallmarketing je samostatné oddělení agentury Arkadia věnující se brandingu prostor.

realizováno 2015

Studie grafiky stěn a podlah podnikové prodejny

Jako autor nových designů tiskovin jsme zpracovali studii aplikace designu v rámci prodejen. Kombinace grafik na stěnách a podlaze zajišťuje velmi přehlednou orientaci mezi jednotlivými řadami výrobků a také mezi výrobky samotnými. Wallmarketing je samostatné oddělení agentury věnující se brandingu prostor.

realizováno 2015

Branding termálního parku

Identita pro unikátní termální park obsahuje řadu prvků, které jsme využili pro velkoplošné nástěnné grafiky. Jedná se o linku a kruh v barevném spektru a vektorové tapety. Tyto prvky plní informační a navigační funkci, ale také zútulňují prostor. Wallmarketing je samostatné oddělení agentury Arkadia věnující se brandingu prostor.

realizováno 2015

Walldesing v psím hotelu

Hravý walldesign v interiéru psí herny o rozloze 70 m2 v prostorách Psího hotelu provozovaného pod záštitou společnosti Pet Center. Zútulnění prostor určených pro pobyt čtyřnohých miláčků, podpora značky Psí hotel, podpora firemních hodnot v duchu hesla „ A že rozumíme řeči zvířat? To si pište!“

realizováno 2016

Stěny, které radí

Animované postavičky, které běžně hovoří v humorných edukačních videích, vtipně uvozují reklamní materiály, mohou promlouvat i ze stěn kanceláří. Díky Wallmarketingu tam mají nekonečně velký prostor, kde mohou dostatečně vyniknout a cíleně předávat informace. Jinak nevýrazné prostory zásadně ožívají a Wallmarketing tak beze zbytku splňuje svůj úkol

realizováno 2015

Film / video

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Film / video

S námi řídíte dokumenty

Prostřednictvím animace jsme prezentovali služby společnosti v oblasti tiskových řešení pro firmy a výhody, které z využívání těchto služeb plynou.

realizováno 2012

Opening video Top Ten 2015

Úvodní video na akci Top Ten, kterou organizujeme každoročně pro pojišťovnu Kooperativa. Galavečer s podtitulem Život není jen černobílý byl uspořádán jako ocenění pro nejlepší prodejce společnosti. V souladu s mottem večera jsme zpracovali i video.

realizováno 2015

Sestřih Golf Cup 2013

Nejzajímavější a nejdůležitější momenty z tradičního golfového turnaje Kooperativa Golf Cup jsme sestříhali do dynamického videa.

realizováno 2013

Víkend ve Špindlerově Mlýně

V rámci náborové kampaně KPMG jsme natočili video ve Špindlerově Mlýně, kam dorazili vítězové soutěže KPMG, aby se setkali se snowboardistkou a ambasadorkou kampaně Šárkou Pančochovou. Probíhalo zde zároveň i finále Světového poháru ve snowboardingu. Video je díky tomu nabité akčními záběry ze závodů.

realizováno 2015

Videoprofil

Profil významné společnosti v oblasti zpracování plechů jsme natáčeli přímo v prostorách skladů a výrobních hal UnionOcel. Po natočení vznikla i anglická verze videoprofilu.

realizováno 2015

Fotografie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Fotografie

Focení pro náborovou kampaň KPMG

Přitáhnout do KPMG nejlepší studenty a absolventy vysokých škol je cílem komplexní náborové kampaně, která vychází z námi navrženého kreativního konceptu. Na příbězích stávajících zaměstnanců prezentuje studentům možnost odstartovat úspěšnou profesní kariéru v KPMG. V rámci kampaně vzniklo focení hlavních tváří kampaně.

realizováno 2015

Společně každý den

V rámci redesignu produktových katalogů Lomax jsme realizovali exteriérové focení produktů spojených s kreativní ideou "Společně každý den". Focení mělo dvě roviny: lidé a produkt a detail produktů.

realizováno 2016

Focení pro náborovou kampaň

Focení zaměstnanců proběhlo pro účely náborové kampaně Hyundai Manufacturing Czech. Primárně byly určeny pro HR webové stránky společnosti, následně byly využívány i v dalším tištěných materiálech (brožury, rollupy).

realizováno 2016

Image focení pro UNION OCEL

Focení pro společnost UnionOcel proběhlo v centrálním skladu a servisním centru v Kopřivnici. Téma fotografií jsou lidé a plechy. Fotografie byly použity pro nové webové stránky společnosti, katalogy a propagační materiály.

realizováno 2016

Image focení pro kampaň a katalogy

Proběhla dvě rozsáhlá focení ve spolupráci s brněnským fotografem Vladimírem Kivou Novototným. První focení bylo indoor a bylo určeno pro použití v nových katalozích při příležitosti uvedení nového produktu. Druhé focení bylo outdoor pro účely jarní/letní kampaně 2015.

realizováno 2015

Grafický design

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design

S námi řídíte dokumenty

Prostřednictvím animace jsme prezentovali služby společnosti v oblasti tiskových řešení pro firmy a výhody, které z využívání těchto služeb plynou.

realizováno 2012

Intro video k SafeQ 5

Úvodní video k eventu, na kterém byl představen nový výrobek společnosti Y Soft. Celou akci propojovaly příběhy lidí, kteří se podíleli na vývoji tohoto produktu, což jsme zakomponovali i do zpracování videa.

realizováno 2014

Grafický design prémiových tiskovin

V rámci uvedení inovované řady privátních SPA na trh bylo naším úkolem vytvořit nový design tiskovin a propagačních materiálů. Cílem byl originální design včetně nezaměnitelného stylu obsažených fotografií. Vznikly luxusní tiskoviny, jejichž kvalitu podtrhuje použití neobvyklých materiálů a precizní tiskařské zpracování.

realizováno 2015

Interní osvětová kampaň

Kampaň na zdi, zrcadle, podlaze či elektrickém spotřebiči. Právě tak může vypadat kampaň i u vás ve firmě. Takto realizovaný wallmarketing je skvělým příkladem, jak dobře mohou posloužit nevyužité zdi a podlahy pro netradiční interní osvětu prodeje nových služeb. Wallmarketing je samostatné oddělení agentury Arkadia věnující se brandingu prostor.

realizováno 2015

Rebranding Abra

Výsledkem půlroční intenzivní práce na tvorbě identity a vizuálního stylu značky je konzistentní, moderní a globálně působící styl. Jedním z klíčových výstupů je mimo jiné i brandbook, který kromě vizuálního pojetí definuje klíčové hodnoty značky a umožňuje tak zrychlit její úspěšnou cestu do globalizovaného prostředí moderních IT řešení.

realizováno 2016

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

Strategie uvedení nových výrobků na trh

K 20. výročí založení společnosti uvedla USSPA na trh unikátní, inovovanou řadu privátních SPA. Významně jsme se podíleli na celém strategickém konceptu kampaně, vytvořili jsme zcela nové designy pro tištěné materiály a zorganizovali slavnostní event. Bezprostředně po eventu odstartovala outdoorová komunikace a kampaň v tisku a v on-line prostředí.

realizováno 2015

Strategie pro rozvoj turismu v českých lázních

Kampaň s headlinem „Užívejte bohatství českých lázní", která byla součástí komplexního strategického plánu, šířila po dobu dvou let osvětu účinků českých léčebných lázní. Komunikace probíhala napříč mediálním trhem, v outdooru, rozhlase, v on-line i tištěných médiích, a to jak formou inzerce a PR článků, tak i několikastránkových vložených příloh.

realizováno 2012 - 2013

Koncept náboru nových pracovníků

Cílem strategického plánu bylo představit Y Soft jako skvělého zaměstnavatele v oboru. Vzhledem k cílové skupině IT specialistů bylo potřeba komunikovat v kampani hlavní myšlenku autenticky a zábavně. Firemní spirit jsme proto představili formou komiksu, který je mezi cílovou skupinou velmi oblíbený. Komiks byl vidět především na CLV a v metru.

realizováno 2014

Strategie originální sezónní komunikace

Pro portál Vykupto.cz jsme navrhli strategický plán s cílem zvýšit povědomí a tržby. Jeho součástí byla kampaň „Vykupitel přichází", která zaujala a polarizovala národ. Probíhala v rádiích, v printech, v outdooru i on-line. Vítězstvím v tendru jsme získali osvíceného klienta a mohli si tak „střihnout“ kampaň, jak to umíme nejlíp.

realizováno 2012

Strategie komunikace USSPA

Komunikační strategie měla za úkol prezentovat několik klíčových sdělení – výjimečné prožitky uživatelů vířivek USSPA, špičkový design a také ocenění Red Dot. Právě tato prestižní světová cena nově zdobí model řady LyraiN. Pro kampaň jsme vytvořili koncept „Můj svět, moje spa“.

realizováno 2016

PR

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti PR

Obchodní konference

Na jeden den jsme pražskou O2 Arenu proměnili v OVB Arenu, aby zde mohla proběhnout výroční obchodní konference. Na akci jsme zajišťovali kompletní služby od organizace akce a vizuální identitu po propagaci. Paralelně s pracovním programem pro 1100 účastníků probíhal i veletrh s expozicemi dvanácti hlavních obchodních partnerů společnosti.

realizováno 2014

Grand opening

Za naší asistence otevřela společnost CGI pobočku v Ostravě. Otevření předcházela PR kampaň na billboardech a v on-line prostředí. Grand opening byl rozdělen na dvě části - oficiální program s přestřižením pásky a následnou tiskovou besedou a neoficiální část určenou studentům VŠ. Účastníci si mimo jiné odnesli časopis s vlastní fotkou na titulce.

realizováno 2015

Roadshow Železný týden

Již poněkolikáté jsme pro společnost Elektrowin zorganizovali edukativní roadshow, tentokrát s podtitulem „Recyklujte všema deseti“. Akce proběhla v 10 českých městech a nabídla doprovodný program hlavně pro děti, které měly možnost se „potrápit“ hlavolamy, užít si pohádkové představení a mnoho další zábavy. Akci jsme zajišťovali kompletní servis.

realizováno 2012 - 2015

R&D Brno Laboratory Opening

Pro společnost Konica Minolta, jsme v Brně zrealizovali otevření 1. Výzkumného a vývojového centra v Evropě. Slavnostní přestřižení pásky a otevření laboratoří proběhlo za účasti nejvyššího managementu KM, zástupců z řad brněnských univerzit a mnoha novinářů. Hosté si mohli prohlédnout nové laboratoře. Akci jsme zajistili kompletní servis.

realizováno 2015

Launch SafeQ 5

Pro společnost Y Soft jsme jako součást propagace firmy a jejich produktů organizovali komunikaci k uvedení nového produktu SafeQ 5. Navrhli jsme originální grafický styl, který se prolínal celou komunikací, využili jsme ho i na webové stránce a ve dvou videích. Akce měla neskutečný ohlas u klientů firmy i u odborné veřejnosti.

realizováno 2013

Webdesign

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Webdesign

Web pro oční optiku

Pro nově vzniklou oční optiku jsme navrhli webové stránky, které navazují na tvorbu celé vizuální identity. Stránky podporují exkluzivní a prémiový vzhled značky. Vycházejí z identity, která využívá především tvar a strukturu diamantu s dalšími grafickými prvky. Na webu je také možné objednat si pomocí formuláře návštěvu.

realizováno 2014

Projektový web Dokumentová řešení

Interní osvětová kampaň Konica Minolta pro zaměstnance proběhla v několika kolech a její součástí byl mimo jiné webový portál zaměřený na osvětu prodeje dokumentových řešení a microsite s kvízem. Zpracovali jsme kreativní koncept kampaně a vytvořili oba weby v češtině i slovenštině.

realizováno 2015

Web pro akční nabídku

Kampaň s názvem „Vánoční nadílka v Pet Center“ probíhala v on-line i off-line prostředí. On-line kampaň s odkazy na českou i slovenskou microsite jela u nás i na Slovensku. Na webovou stránku navazovala i off-line prezentace na tablety, v prodejnách se objevily webery či plakáty. Primárním cílem webu bylo prezentovat akční nabídky pro zákazníky.

realizováno 2015

Web pro recruitment kampaň

Kampaň zaměřená na nábor nových IT specialistů probíhala jak v on-line prostředí, tak prostřednictvím venkovních ploch. Pro kampaň jsme vytvořili i samostatné webové stránky, jejichž cílem je představit CGI jako žádaného zaměstnavatele a informovat žadatele o pracovní místo. Pro web jsme využili přehledný, ale poutavý design.

realizováno 2015

Projektový web Firemní procesy

Od klienta jsme dostali za úkol vytvořit webové stránky pro oddělení firemních procesů. Primárním cílem webu bylo informovat veřejnost jasně a srozumitelně o službách, které Konica Minolta nabízí, a jejich výhodách. Pro webovou stránku jsme vytvořili také animované video o procesu vaření kávy.

realizováno 2015

Naše cílová skupina často cestuje, proto jsou pro nás mostovky atraktivním médiem s výborným poměrem cena/výkon. Arkadia připravila sdělení tak, aby bylo zajímavé pro řidiče a přitom odkazovalo na naše služby.

(realizace outdoor kampaně pro Konica Minolta)

Naše cílová skupina často cestuje, proto jsou pro nás mostovky atraktivním…

Jiří Jelínek, Business Development Director, Konica Minolta

Orientace na potřeby zákazníka je u nás v Renocaru na prvním místě. Nové nápady se nám daří úspěšně realizovat díky porozumění a kreativitě týmu profesionálů agentury Arkadia.

(otevření nového showroomu společnosti Renocar)

Orientace na potřeby zákazníka je u nás v Renocaru na prvním místě.…

Miloš Vránek, obchodní ředitel, Renocar BMW

Chiquita je jako zralá dáma – tradiční, přemýšlivá, voňavá a sladká. A díky Arkadii je teď i moderní.

(kampaň a street promo pro společnost Chiquita)

Chiquita je jako zralá dáma – tradiční, přemýšlivá, voňavá…

Jan Steiner, Country and Operational Manager, Chiquita

Arkadia je pro nás partnerem, s kterým díky jejich osobnímu nasazení jedeme na stejné vlně. Chtějí a umí chápat naše potřeby. Naše spolupráce má výsledky a navíc nás baví.

(uvedení nové generace produktů společnosti USSPA)

Arkadia je pro nás partnerem, s kterým díky jejich osobnímu nasazení…

Kateřina Kadlecová, ředitelka, USSPA, s.r.o.

Z pohledu Auto Kelly není „Arkadia = lift the brand“ prázdné tvrzení. Na příkladu naší privátní značky Starline jsme se přesvědčili, že kreativní profesionálové z Arkadie dokáží měnit a posouvat značky směrem, který si zadavatel vytkne. Nejen nový design veškerých obalů, ale také layout komunikačních materiálů a facelift loga pomohl značce Starline k významnému postavení v portfoliu evropské skupiny Rhiag, jejíž jsme součástí.

(obalový design pro společnosti Auto Kelly)

Z pohledu Auto Kelly není „Arkadia = lift the brand“ prázdné tvrzení.…

Michal Knor, Marketing Director, AUTO KELLY, a.s.

Na spolupráci s marketingovou agenturou Arkadia si ceníme vysoké kreativity grafických návrhů a kvalitních výstupů, které dostáváme vždy včas a dle dohody.

(brand & hiring kampaň pro společnost Y Soft)

Na spolupráci s marketingovou agenturou Arkadia si ceníme vysoké kreativity…

Richard Brulík, General Manager Sales & Marketing Division, Y SOFT Corporation

Vždy o krok před konkurencí.
Všechny novinky se k vám dostanou jako k prvním.