Produkční

Koho do svého týmu Michal Veselý hledá?

"Hledám člověka, který má zkušenosti s produkcí, umí pracovat s dodavateli i samostatně tvořit grafiku a videa. Má výborné komunikační dovednosti, vlastní názor a vkus a současně umí naslouchat, propojovat a nechat se inspirovat. Pokud se chceš posouvat a rozvíjet a naučit se pracovat a tvořit třeba i na plottrech, laseru a 3D tiskárnách ve FabLabu, tak je tohle místo přesně pro tebe."

Michal Veselý

Marketingový manažer

Kreativa a úsilí produkční/ho na JICU budou vidět, a to doslova. Novou posilu týmu marketingu čeká práce na vlastní grafice, videích a fotkách i spolupráce s externí agenturou. Do vizuální identity tak nechá propsat brand JICu i sebe. A vzhledem k tomu, že naše sídlo čeká v létě 2022 rekonstrukce, budou skrz práci produkční/ho prostory JICu komunikovat ještě hodně dlouho.

Co zvládnete za tři měsíce? 

  • detailně se seznámit s JIC, značkou JIC a marketingovým a produkčním plánem; 
  • převzít odpovědnost za práci s dodavateli produkce;
  • seznámit se s plánem projektu redesignu interiérů sídla JIC; 
  • převzít plně odpovědnost za realizaci výstupů produkce dle produkčního plánu.

Jaké budou vaše cíle pro první rok? 

  • získat si svou profesionalitou důvěru kolegů v JIC i dodavatelů;
  • připravit roční produkční plán a rozpočet;
  • proaktivně se zapojit do projektu redesignu interiéru sídla JIC; 
  • vyprodukovat 15 – 20 výstupů (a mnoho dalších drobných), ve kterých se otiskne vaše kreativita, profesionalita, proklientský přístup a tvůrčí práce s dodavateli. 

Jaké typické činnosti by vás na této pozici čekaly?

  • na pravidelných setkáních s kolegy a kolegyněmi z ostatních týmů se budete hodně ptát, abyste zjistili, co potřebují propagovat nebo zajistit;
  • na základě jejich potřeb budete navrhovat vhodné formáty a obsahy – někdy je vhodnější video na instagram, jindy banner; 
  • pokud bude zakázka vhodná pro externí agenturuvytvoříte kreativní brief, s dodavateli zakázku domluvíte a pohlídáte si, že vše klapne;
  • část věcí budete tvořit přímo vy, může to být grafikavideafotkytiskoviny anebo další kreativa uděla na našich strojích ve FABLABU;
  • vše budete plánovat tak, aby se dařilo plnit deadliny a nároky na kvalitu. 

 A k tomu budete potřebovat:

  • umět naslouchat a aktivně se ptát tak, abyste zjistil/a, co přesně vaši kolegové potřebují;
  • mít zkušenosti s tvorbou kreativního briefu;
  • mít zkušenosti s tvorbou obsahu pro online i offline, znát Adobe Creative Suite nebo umět sestříhat video;
  • být kreativní a nebát se přicházet s novými nápady;
  • mít radost z učení se nových věcí a schopnost rychle nové dovednosti a znalosti aplikovat, protože prvních 6 měsíců bude hlavně o tom;
  • umět plánovat a dohlížet na dlouhodobé aktivity;
  • hlídat kvalitu odvedené práce;
  • jasně a srozumitelně předávat klíčové informace a zadání;
  • umět navazovat nové vztahy a ty stávající rozvíjet - produkční je denně v kontaktu s kolegy a dodavateli a je klíčové s nimi vycházet.

Dává vám to smysl?

Tak vyplňte formulář níže, co nejdříve se vám ozveme. 

Pošlete nám svoje CV

Povinné
Povinné
Povinné
Povinné