Business Innovation Manager

Koho do svého týmu Ondřej Petrášek hledá?

„Někoho, kdo se nebude bát a bude dobrým partnerem pro naše klienty a klientky, což jsou majitelé a ředitelé firem. Kdo je rád s lidmi a bude rád pracovat s kolegy nejen v JICu, ale i ze zahraničních partnerských organizací. Kdo plní své závazky a chce se zlepšovat. Pak třeba ocení to, čeho si na této práci cením nejvíce já: Pestrosti firem a lidí kolem JICu, a to, že podporujeme elity ve svých oborech.“

Ondřej Petrášek

Manažer týmu podpory malých a středních podniků

Energie, kterou Business Innovation Manager na JICu dává do své práce, se přímo propisuje do rozvoje firem v našem regionu. Je to partner pro lídry rychle rostoucích technologických firem, které má za úkol osobně poznat, aktivně pro ně hledat nové příležitosti a propojovat je s dalšími startupy nebo zavedenými podniky.   

Co zvládnete za první 3 měsíce?  

  • detailně se seznámit se službami a celým týmem a způsobem naší práce;
  • převzít část stávajících firem pod svá křídla, poznat jejich lídry a jejich rozvojové potřeby;
  • získat  3 nové klienty;
  • rozjet a dohlížet na několik strategických inovativních projektů u klientů, a to v úzké spolupráci se zapojenými experty JICu;
  • začít vyhledávat zahraniční obchodní příležitosti pro své klienty, iniciovat je a monitorovat následné obchodní jednání. 

Jaké budou vaše cíle pro první rok?  

  • naučit se budovat a kultivovat své klientské portfolio dle daných požadavků JICu;
  • stát se důvěryhodným partnerem pro klienty a experty JICu;
  • dokončit zhruba 15 konzultačních projektů ve spolupráci s vybranými experty JICu;
  • zajistit úspěšné uzavření alespoň 2 obchodních dohod mezi klientem a zahraničním partnerem, které jste inicioval/a.

Jaké typické činnosti by vás na této pozici čekaly?

  • zjišťovat si co nejvíce o potenciálních klientech a vyhodnocovat jejich potenciál;
  • na osobních setkáních s klienty prozkoumat jejich potřeby a na základě toho doporučit služby na míru;
  • aktivně hledat a oslovovat nové klienty;
  • se stávajícími klienty být v pravidelném kontaktu, průběžně zjišťovat jejich potřeby a mít přehled o aktuálním dění v jejich firmách;
  • provázet klienty různými typy setkání, například úvodními schůzkami s experty ;
  • průběžně monitorovat vývoj spolupráce na projektech s klienty;
  • sám/sama nebo ve spolupráci s dalšími kolegy z JICu přemýšlet nad tím, s kým by bylo možné klienta propojit a jaké další příležitost mu nabídnout;
  • napojovat klienta na vhodné obchodní či vývojové partnery, především ze zahraničí;
  • milníky, novinky a postup spolupráce s klientem poctivě zaznamenávat do interního CRM.

A k tomu budete potřebovat: 

  • umět vyčíst z dostupných zdrojů to klíčové a dávat si věci do souvislostí;
  • naslouchat a aktivně komunikovat;
  • mít radost z učení se nových věcí a schopnost rychle nové dovednosti a znalosti aplikovat, protože prvních 6 měsíců bude hlavně o tom;
  • být zvědavý/á;
  • mít přehled a hltat novinky ze světa byznysu a inovací;
  • umět dohlížet na dlouhodobé aktivity;
  • hlídat si kvalitu odvedené práce, spokojenost klienta a to, že se dodržují termíny;
  • jasně a srozumitelně předávat klíčové informace - to vy budete klientům představovat, co je JIC a jaké služby nabízí;
  • umět navazovat nové vztahy a ty stávající rozvíjet - Business Innovation Manager je denně v kontaktu s lidmi, ať už to jsou klienti, kolegové nebo další stakeholdeři. 

Co bude velkou výhodou? 

Hlavně to, pokud jste už pracoval/a v nějaké inovativní firmě a tím pádem znáte její specifika a prostředí, a samozřejmě fascinace světem inovací a technologií.

Dává vám to smysl?

Tak vyplňte formulář níže, co nejdříve se vám ozveme.

Pošlete nám svoje CV

Povinné
Povinné
Povinné
Povinné