webinář #student: Value Proposition aneb Najděte své proč

Středa 17. února 2021 17.00–18.30

Akce JICPro studentyPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba

Ivana Kubát Chlubná
kubatchlubna@jic.cz

Jestli v podnikání existuje něco jako odpověď na základní otázku života, vesmíru a vůbec, tak bude mít hodně společného s value proposition. Jak totiž chcete vymýšlet tu správnou strategii a sestavovat funkční business model bez toho, abyste věděli, proč by od vás zákazníci vlastně měli chtít nakupovat? A právě o tom bude mluvit Principal Y Soft Venture Lukáš Konečný, který vám ukáže, jak poznat a správně popsat tu pravou hodnotu, kterou váš produkt zákazníkům přinese, a vysvětlí, že správná odpověď prostě není 42.

Proč se zúčastnit?

  • Začnete lépe přemýšlet nad tím, co váš zákazník opravdu chce
  • Zjistíte, jak postavit vaše produkty či služby tak, aby je zákazníci skutečně chtěli
  • Zlepšíte se v tom, jak své produkty nebo služby zákazníkům prodat

Jak se přihlásit?

Na akci se zaregistrujete jako vždycky. Přihlaste se ke svému účtu a klikněte na tlačítko Chci na akci. Pokud ještě účet nemáte, tak si ho založte. Těm z vás, kteří se na webinář přihlásí, pošleme v den přednášky pozvánku, kde najdete link na hovor v Teamsech, jehož prostřednictvím se můžete připojit. Prosíme, abyste si kvůli dobré kvalitě přenosu nezapínali kamery ani mikrofony. Pro největší komfort doporučujeme Teamsy stáhnout

Jak bude webinář probíhat?

Webinář budeme přenášet prostřednictvím aplikace Teams a bude trvat hodinu a půl. Hlavní část přednášky bude povídání o value proposition a závěr bude věnován vašim případným otázkám. Své otázky budete moci pokládat prostřednictvím chatu a zeptat se můžete na cokoliv, co vás k danému tématu bude zajímat.

Kdo přednášku povede?

Lukáš Konečný

Lukáš Konečný působí jako Principal ve venture capital platformě Y Soft Ventures, kde se vedle podpory zainvestovaných startupů stará o provoz a finanční řízení. Mimo to je expertem JIC a jedním z expertních hodnotitelů Evropské komise. Jako konzultant provádí začínající podnikatele jejich prvními businessovými kroky a těm zkušenějším pomáhá mít pořádek (nejen) ve financích, strategických plánech, obchodních modelech a nastavení businessu směrem dovnitř i ven.