webinář #student: Malá škola marketingu

Středa 17. března 2021 17.00–18.30

Akce JICPro studentyPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba

Ivana Kubát Chlubná
kubatchlubna@jic.cz

KAPACITA WEBINÁŘE NAPLNĚNA, JIŽ SE NELZE PŘIHLÁSIT.

Víte, kolik pé má marketingový mix? Čtyři? Pět? Sedm? A není vé lepší než pé? Máte nápad na revoluční produkt a přemýšlíte, jak ho vlastně prodat? Další akce ze série #student vám představí to nejzákladnější z marketingu, které se hodí každému, kdo se chystá vtrhnout na trh s přelomovým produktem. Získáte tipy, jak připravit marketingovou strategii, jaké nástroje a proč použít, s čím vám pomůže „customer journey“, proč má mít vaše značka jasně definované hodnoty a proč je zákazník na prvním místě.

Co se dozvíte?

  • Co jsou základní body marketingové strategie?
  • Co musíme o svých zákaznících znát?
  • Jaké marketingové metody a nástroje můžete použít?
  • A jak změřit, jestli vám vše funguje, jak má?

Kdo se může přihlásit?

Akce je určena všem studentům středních a vysokých škol i dalším případným zájemcům o téma. 

Jak se přihlásit?

Přihlaste se ke svému účtu a klikněte na tlačítko Chci na akci. Pokud ještě účet nemáte, tak si ho založte. Těm z vás, kteří se na webinář přihlásí, pošleme včas pozvánku, kde najdete link na hovor v Teamsech, jehož prostřednictvím se můžete připojit. Prosíme, abyste si kvůli dobré kvalitě přenosu nezapínali kamery ani mikrofony. Pro největší komfort doporučujeme Teamsy stáhnout.

Jak bude webinář probíhat?

Webinář budeme přenášet prostřednictvím aplikace Teams a bude trvat hodinu a půl. Hodinu věnujeme povídání o základech marketingu a půl hodinku budete mít na své otázky. O slovo se budete hlásit prostřednictvím chatu, jakmile na vás přijde řada, vyzveme vás, abyste si zapnuli mikrofon, případně kameru (pokud budete chtít), a dotaz položili. Zeptat se můžete na cokoliv, co vás k danému tématu bude zajímat.

Kdo přednášku povede?

Martin Gillár, JIC PR a tiskový mluvčí

 

Deset let působil v neziskovém sektoru. Naposledy jako ředitel komunikace Nadace Partnerství, kde se podílel třeba na kampani Stromy svobody nebo české i evropské anketě Strom roku. Spolupracoval na budování marketingu turistických produktů, díky čemuž získal zkušenosti s destinačním marketingem. Významně se podílel na organizaci i komunikaci filmového festivalu EKOFILM. Kromě toho spolupracoval s agenturou Idealisti na projektech jako copywriter a má za sebou třeba spolupráci s Literárními novinami. Od roku 2019 působí jako tiskový mluvčí JICu a má na starosti obsah a komunikaci.