webinář #startuji: Malá škola marketingu
MS Teams

Kontaktní
osoba
Link pro připojení: Kliknutím sem se připojíte ke schůzce.
Víte, kolik pé má marketingový mix? Čtyři? Pět? Sedm? A není vé lepší než pé? A není to vlastně úplně jedno? Máte nápad na revoluční produkt a přemýšlíte, jak o něm dát vědět světu? Přihlaste se na další akci ze série #startuji. Představíme vám na ní to nejzákladnější z marketingu, které se hodí každému, kdo se chystá vtrhnout na trh s přelomovým produktem. Získáte tipy, jak připravit marketingovou strategii, zjistíte, jak správně vybrat marketingové kanály, jak formulovat marketingové sdělení, co je to archetyp značky i proč je zákazník vždycky na prvním místě.
Co se dozvíte?
- Co musím vědět o svém zákazníkovi?
- Jaké kanály mám použít a na jaké rezignovat?
- Jak připravit funkční marketingové sdělení?
- Jaké marketingové metody a nástroje můžete použít?
- Jak změřit, že vše funguje, jak má?
Kdo se může přihlásit?
Akce je určena všem podnikavým lidem, kteří chtějí znát základy marketingu
Jak se přihlásit?
Přihlaste se ke svému účtu a klikněte na tlačítko Chci na akci. Pokud ještě účet nemáte, tak si ho založte. Těm z vás, kteří se na webinář přihlásí, pošleme v potvrzovancím e-mailu pozvánku, kde najdete link na hovor v Teamsech, jehož prostřednictvím se můžete připojit. Prosíme, abyste si kvůli dobré kvalitě přenosu nezapínali kamery ani mikrofony. Pro největší komfort doporučujeme Teamsy stáhnout.
Odkaz na hovor v Teams vám zašleme e-mailem také 2 dny před akcí.
Prosím, zkontrolujte si případne i složky spam a jiné.
Účast na akci je zdarma, nezapomeňte se zaregistrovat.
Jak bude webinář probíhat?
Webinář budeme přenášet prostřednictvím aplikace Teams a bude trvat hodinu a půl. Hodinu věnujeme povídání o základech marketingu a půl hodinku budete mít na své otázky. O slovo se budete hlásit prostřednictvím chatu, jakmile na vás přijde řada, vyzveme vás, abyste si zapnuli mikrofon, případně kameru (pokud budete chtít), a dotaz položili. Zeptat se můžete na cokoliv, co vás k danému tématu bude zajímat.
Kdo vás tématem provede?
Martin Gillár
Přes třináct let se věnuje hlavně public relations a content managementu. Má za sebou zkušenosti zejména z médií, z nevládních organizací i ze spolupráce z komerčního sektoru. Podílel se na komunikačních kampaních k osvětovým kampaním, jako byly celonárodní Stromy svobody, kampaň Do práce na kole nebo mezinárodní anketa Tree of the Year. Výrazně se podílel na organizaci i komunikaci filmového festivalu EKOFILM, zkušenosti má i z destinačního marketingu. Od roku 2019 působí jako tiskový mluvčí JICu a na starosti rozvoj obsahu. Z jeho hlavy vzešel třeba JICtalk nebo JICfluencer.