webinář #podnikám: Kdy se firma neobejde bez HR

Středa 24. března 2021 16.00–17.30

Akce JICPro začínající podnikatelePro zkušené podnikatele

Kontaktní
osoba

Hana Mejzlíková
mejzlikova@jic.cz

JIŽ NENÍ MOŽNÉ PŘIHLÁSIT SE NA WEBINÁŘ.

Mít nebo nemít HR, to je oč tu běží. Poznat bod, kdy se vyplatí do firmy přibrat HR specialistu, nebývá snadné. Stejně jako rozeznat, jestli je vaše stávající HR oddělení to pravé pro vaše potřeby. Jiný požadavek na kvalitu HR bude mít firma založená na kultuře a jiný ta, která funguje na provozní efektivitě. Pokud to nesedí, tak majiteli zbytečně utíkají peníze. A nejen to. Co vše ale takový HR může pro firmu vlastně udělat? Jaké postupy využít a na co se zaměřit? A co od něj vy jako majitel můžete požadovat? Právě o tom budou mluvit zkušení konzultanti v oblasti HR Ondřej Ženka a Petra Bauerová.

O čem se bude mluvit?

  • Jak vypadá profesionální HR
  • Co majitelé mohou (a měli by) od HR vyžadovat
  • Kdy začít uvažovat o interním HR člověku
  • Proč model HR u nás dělá asistentka většinou skončí u varianty HR jako administrativního pracovníka
  • Jak mít v HR strategického partnera a ne firemního maskota

Pro koho je akce ideální?

  • pro majitele začínajících i zavedených firem
  • pro manažery firem

Naši hosté

Ondřej Ženka

Ondřej je HR konzultant a psychoterapeut. Posledních 12 let pracuje s lidmi a organizacemi. Pomáhá firmám spojovat týmy a oddělení po akvizicích, řídit změny, budovat HR oddělení. Má rád koncepční práci a rád otáčí tanker – mění firemní kulturu. V poslední době tráví ve firmách hodně času scénářovým plánováním budoucího vývoje kvůli covid pandemii.

Petra Bauerová

Petra se věnuje HR posledních 15 let, a to jak v menších firmách, tak ve velkém korporátu. Svoji roli vnímá jako součást businessu, nikoli jako externí poradnu pro Zákoník práce. Za základní předpoklad pro profesionálního HR považuje zvídavost – porozumět tomu co firma dělá, co je jejím hnacím motorem, jací jsou její zákazníci a proč tu zaměstnanci vlastně jsou. Při zavádění HR rolí do firmy je pro ni napojení na business nezbytností, nikoliv pouhou výhodou.

Jak se přihlásit?

Přihlaste se ke svému účtu a klikněte na tlačítko Chci na akci. Pokud ještě účet nemáte, tak si ho založte. Těm z vás, kteří se na webinář přihlásí, pošleme v den přednášky pozvánku, kde najdete link na hovor v Teamsech, jehož prostřednictvím se můžete připojit. Prosíme, abyste si kvůli dobré kvalitě přenosu nezapínali kamery ani mikrofony. Pro největší komfort doporučujeme Teamsy stáhnout.