Vánoční StartupClub: Význam značky pro podnikání

Středa 14. prosince 2016 17.30–19.30
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba

Tereza Krpcová
krpcova@jic.cz
+420 725 979 383

Že značka není logo, říkat nemusíme. Jaký má ale skutečný význam pro podnikání? Všechny startupery, zakladatele značek a ty, kteří přichází na trh s novou službou či produktem, zveme na vánoční StartupClub s krotitelem brandů Markem Sabem.

A na co se můžete těšit? Na přednášku doplněnou praktickým cvičením, kde si vyzkoušíte vytvořit příběh vlastní značky. Po skončení pak na všechny čeká večerní networking s občerstvením.

Zdravý rozum neexistuje. Proč přijít?

  • Potřebujete dodat značce nový impuls
  • Přicházíte na trh s novým produktem či službou
  • Chcete kritický pohled zvenčí a srovnat si mířidla

A co je na programu?

  • Přednáška o principech budování silných značek
  • Praktické cvičení, kde si vyzkoušíte příběh vlastní značky

Komu je přednáška s workshopem určena?

  • Podnikatelům, co již mají vlastní firmu/projekt/produkt
  • Všem, kteří přichází na trh s novou službou nebo produktem
„Chceme, abyste si při odchodu řekli, že to bylo fakt super a opravdu si hodně odnesli. Chceme jít do hloubky, abyste odešli s reálnými výstupy.

Vstup na akci je zdarma. Kapacita je omezená, nezapomeňte se včas zaregistrovat.

 

O StartupClubu

StartupClub je platforma pro setkávání začínajících podnikatelů a těch, kteří o podnikání teprve přemýšlí. Každou třetí středu v měsíci pořádá přednášku, seminář nebo panelovou diskuzi na téma z marketingu, managementu, obchodu, lidských zdrojů, financí nebo inspirace a motivace. Těšit se můžete zejména na konkrétní tipy a rady podložené reálnými daty, případové studie nebo příklady z praxe. Vstup na akce StartupClubu je zdarma a po každém setkání následuje diskuze a neformální networking.

Řečník

Marek Sabo

Marka baví poznávat nové ambiciózní projekty, budoucí i současné značky, objevovat jejich potenciál a dále ho rozvíjet. Vystudoval průmyslový design a způsob myšlení si přenesl i do světa marketingu. Již 15 let tvoří brand a komunikační strategie pro firmy velkých jmen ve své agentuře GREP Design. Do jeho portfolia patří Kofola, LG, Philips, SONY nebo Fashion Arena Prague Outlet. Kromě vedení agentury zaměřené na budování značek a komunikační strategie funguje jako konzultant menších projektů, ze kterých se teprve známé značky mají stát. Více informací o Markovi najdete na jeho Linkedinu.