Vánoční StartupClub: Jak vybudovat silný brand

Středa 12. prosince 2018 17.30–19.00
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba

Hana Musilová
musilova@jic.cz
+420 601 075 211

Jaký význam má dobře postavená strategie značky pro podnikání? Všechny startupisty, zakladatele značek a ty, kteří přichází na trh s novou službou či produktem, zveme na vánoční StartupClub s krotitelem brandů Markem Sabo. Ve středu 12. prosince se můžete těšit na přednášku doplněnou praktickými ukázkami. Po skončení pak na všechny čeká večerní networking s občerstvením.

Zdravý rozum neexistuje. Proč přijít?

  • Potřebujete dodat své značce nový impuls
  • Přicházíte na trh s novým produktem či službou
  • Chcete konstruktivní pohled zvenčí

A co je na programu?

  • Přednáška o principech budování silných značek
  • Ukázky a případové studie především s přihlédnutím na CSR (Corporate social responsibility)

Komu je přednáška s workshopem určena?

  • Podnikatelům, co již mají vlastní značku, projekt nebo produkt a přemýšlí o jejich budoucím směřování
  • Všem, kteří přichází na trh s novou službou nebo produktem

O StartupClubu

StartupClub je platforma pro setkávání začínajících podnikatelů a těch, kteří o podnikání teprve přemýšlí. Každýou třetí středu v měsíci pořádá přednášku, seminář nebo panelovou diskuzi na téma z marketingu, managementu, obchodu, lidských zdrojů, financí nebo inspirace a motivace.

Těšit se můžete zejména na konkrétní tipy a rady podložené reálnými daty, případové studie nebo příklady z praxe. Vstup na akce StartupClubu je zdarma a po každém setkání následuje diskuze a neformální networking.

Účast na akci je zdarma, nezapomeňte se zaregistrovat

Kdo přednášku povede?

Marek Sabo

Řadu let spolupracuje na tvorbě značek pro korporátní klienty, ale rád se věnuje i novým ambiciózním projektům. Už 15 let jeho agentura GREP spolupracuje se značkami velkých jmen jako Kofola, Nestlé, LG, Panasonic, SONY nebo Fashion Arena Prague Outlet. Kromě vedení agentury zaměřené na budování značek a komunikační strategie funguje jako konzultant menších projektů, ze kterých se teprve známé značky mají stát. Více informací o Markovi najdete na jeho Linkedinu.