Vánoční StartupClub: Jak vybudovat silný brand

Jaký význam má dobře postavená strategie značky pro podnikání? Všechny startupisty, zakladatele značek a ty, kteří přichází na trh s novou službou či produktem, zveme na vánoční StartupClub s krotitelem brandů Markem Sabo. Ve středu 12. prosince se můžete těšit na přednášku doplněnou praktickými ukázkami. Po skončení pak na všechny čeká večerní networking s občerstvením.

Zdravý rozum neexistuje. Proč přijít?

  • Potřebujete dodat své značce nový impuls
  • Přicházíte na trh s novým produktem či službou
  • Chcete konstruktivní pohled zvenčí

A co je na programu?

  • Přednáška o principech budování silných značek
  • Ukázky a případové studie především s přihlédnutím na CSR (Corporate social responsibility)

Komu je přednáška s workshopem určena?

  • Podnikatelům, co již mají vlastní značku, projekt nebo produkt a přemýšlí o jejich budoucím směřování
  • Všem, kteří přichází na trh s novou službou nebo produktem

O StartupClubu

StartupClub je platforma pro setkávání začínajících podnikatelů a těch, kteří o podnikání teprve přemýšlí. Každýou třetí středu v měsíci pořádá přednášku, seminář nebo panelovou diskuzi na téma z marketingu, managementu, obchodu, lidských zdrojů, financí nebo inspirace a motivace.

Těšit se můžete zejména na konkrétní tipy a rady podložené reálnými daty, případové studie nebo příklady z praxe. Vstup na akce StartupClubu je zdarma a po každém setkání následuje diskuze a neformální networking.

Účast na akci je zdarma, nezapomeňte se zaregistrovat

Kdo přednášku povede?

Marek Sabo

Řadu let spolupracuje na tvorbě značek pro korporátní klienty, ale rád se věnuje i novým ambiciózním projektům. Už 15 let jeho agentura GREP spolupracuje se značkami velkých jmen jako Kofola, Nestlé, LG, Panasonic, SONY nebo Fashion Arena Prague Outlet. Kromě vedení agentury zaměřené na budování značek a komunikační strategie funguje jako konzultant menších projektů, ze kterých se teprve známé značky mají stát. Více informací o Markovi najdete na jeho Linkedinu.

 

Chci na akci

Akce JICPro začínající podnikatele

Kdy :
Středa 12. prosince 2018 17:30 - 19:00

Místo konání :
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00

Kontaktní osoba

Hana Musilová
musilova@jic.cz
+420 601 075 211

Registrace byla ukončena.

Kapacita semináře naplněna.

Další akce

Středa 23.  ledna
17:30

StartupClub: Marketingový výzkum v praxi

Data. Bez nich by to zkrátka nešlo. Vybudujte si svůj byznys na základě relevantních informací a vyhněte se tak neúspěchu a nepříjemným překvapením. Na lednové přednášce StartupClubu nám Martin Souček ze Survia ukáže, jak na praktický marketingový výzkum od plánování, přes realizaci až po analýzu dat a interpretaci.

Společně se podíváme nejen do oblasti průzkumů v marketingu, ale také v HR a produktovému vývoji. Naučíme se, jak realizovat kvalitativní i kvantitativní metody, a na konkrétních příkladech si ukážeme, jak pro byznys využít pozorování, testy, experimenty a dotazníky.

Pátek 25.  ledna
09:00

TIP: Business snídaně se Sharane

Vnímáte podnikový nákup jako jeden z pilířů ziskovosti každé obchodní či výrobní společnosti? Přemýšlíte, jak nalézt oboustranně výhodné řešení, a to jak na straně nakupujícího, tak na straně prodávajícího? Chcete navázat dlouhodobou spolupráci? Pak je téma lednové snídaně Sharane právě pro Vás. Akce se koná v budově JIC INMEC 25. ledna 2019. 

Středa 30.  ledna
16:00

BusinessClub: O designu prakticky a v souvislostech

Produktový, architektonický, UX nebo urban design. Design formuje vše kolem nás a u podnikání to platí dvojnásob. Jak se promítá do budování značky? Jak souvisí se ziskem firmy? A proč design potřebuje čas? Zveme vás na přednášku BusinessClubu se dvěma úspěšnými českými designéry Petrem Novague a Martinem Kovaříkem. Ve středu 30. ledna se můžete těšit na přednášku, praktické cvičení a následnou diskuzi s oběma hosty.

Naše stránky používají soubory cookies. Informace o tom, co jsou soubory cookies a jak vyloučit jejich používání, naleznete zde. Ze souborů cookies vyčteme i některé informace o tom, jak naše stránky používáte a tyto informace nám slouží ke zlepšování a k vytváření statistik o užívání webu.