Tip: Získejte nové partnery na veletrhu Fakuma 2017

Více než 1 700 vystavovatelů přijede 17 až 21. října do německého Friedrichshafenu představit své projekty na 25. ročník největšího evropského veletrhu v oblasti zpracování plastů. Fakuma 2017 zaměří svou pozornost na nejnovější technologie jako je vstřikování plastů, vytlačování, tepelné tvarování nebo 3D tisk. V rámci veletrhu můžete využít také face to face meetingů a setkat se potenciálními byznys partnery.

Brokerage event

Spolu s EEN, jehož je JIC součástí, pořádáme v rámci veletrhu ve středu 18. října brokerage event. Využijte předem domluvená B2B jednání a nalezněte potenciální partnery pro svůj byznys.

Registrace na brokerage event je zdarma

Deadline pro přihlášení je 2. října

Zjistit více


Ostatní akcePro zkušené podnikatele

Kdy :
Úterý 17. října  2017 - Sobota 21. října  2017

Místo konání :
Friedrichshafen,
Německo

Zjistit více

Další akce

Úterý 17. října

Tip: Startup World Cup & Summit

Zúčastněte se Startup World Cup & Summit 2017, konference a startupové soutěže, v níž se potkávají ty nejlepší inovativní projekty z celého světa. Spojením tradiční české konference Startup Summit a mezinárodní soutěže Startup World Cup vás v úterý 17. října čeká v Praze den nabitý předními zahraničními speakry, workshopy pro startupy a networkingu. Zároveň proběhne vyhlášení vítězů regionálního kola SWC, kteří získají 200 tisíc dolarů nebo šanci bojovat v Silicon Valley o investici 1 milionu dolarů.

Úterý 17. října
15:30

Tip: Moderní trendy v koučování

Kam aktuálně směřuje svět koučování? A jaké jsou možnosti využití těchto trendů ve firemní praxi? Česká asociace koučů pořádá v úterý 17. října seminář o moderních praktikách koučování. Řešit se bude mimo jiné problematika akreditačních systémů profesionálních organizací koučů, které slouží k vymezení měřítek kvality profesionálního koučování.

Středa 18. října
17:30

StartupClub: Zaostřeno na značky

Kolem značek se dnes točí svět. Každý je brand builder, brand agentury rostou jako houby po dešti a firmy panikaří, že ještě nemají vlastního brand managera. Co to ale značka je, jak se dívat na tu svoji, nebo jak ji rozvíjet? Vhoďte svoji značku do osudí a možná právě na té vaší si ukážeme, jak na to, čeho se vyvarovat, na co si dát pozor nebo jak postupovat při tvorbě brandu. Kolem osudu vaší značky zatočí odborník na tvorbu značek Karel Mindless Novotný.