Jak na interní komunikaci?

Většina firem intenzivně řeší marketing a komunikaci s klienty. Podstatně méně se ale zabývají komunikaci uvnitř vlastních týmů. Proč je důležité vytvořit interní hodnoty společnosti a umět podat dobré i špatné zprávy? Přijďte na konferenci o interní firemní komunikaci a diskutujte s experty ze společností jako Škoda Auto, AHOLD, ČSOB nebo Air Bank.

O čem se bude mluvit?

  • Trendy ve vizuální komunikaci
  • Zaměstnanci coby firemní ambasadoři
  • Firemní hodnoty a kultura
  • Komunikace negativních zpráv

Na akci se můžete registrovat pomocí online formuláře. Poplatek činí 3800 Kč s DPH. K dispozici je i podrobný program a profily řečníků

Chci na akci

DeadlinePro zkušené podnikatele

Kdy :
Úterý 26.  května 2015

Místo konání :
Podkovářská 674,
Praha,
Česká republika

Chci na akci

Další akce

Úterý 26.  května
14:30

Open Day JIC

Jste zvědaví, co se v JIC za 5 měsíců změnilo? Chcete se seznámit s našimi novými firmami, startupy a experty? Přijďte se podívat na Open Day JIC, diskutujte, bavte se a poznejte zajímavé lidi z oboru.

Středa 27.  května

Tip na akci: Mezinárodní konference ICT bezpečnosti v Praze

Information Security Summit (IS2) je prestižní mezinárodní akce, určená především manažerům v ICT a profesionálům zabývajícím se ICT bezpečností. Podnikáte v těchto oblastech? Přijďte diskutovat s odborníky na řízení rizik informačních systémů. Téma letošního ročníku je „Od trendů k řešením“.

Středa 27.  května

Nenechte si ujít biotechnologický networking na BIONNALE 2015!

Podnikáte v biotechnologiích nebo farmaceutickém průmyslu? Máte nápad na podnikání v tomto oboru? Přijďte na networkingovou akci BIONNALE 2015 a najděte vhodné partnery pro spolupráci.

Naše stránky používají soubory cookies. Informace o tom, co jsou soubory cookies a jak vyloučit jejich používání, naleznete zde. Ze souborů cookies vyčteme i některé informace o tom, jak naše stránky používáte a tyto informace nám slouží ke zlepšování a k vytváření statistik o užívání webu.

Byli bychom rádi, abychom s vámi zůstali v kontaktu i poté, co opustíte naše stránky. Proto vás žádáme o souhlas s předáním vašich údajů společnostem Facebook a Google s cílem zobrazení reklamy.

Zásady zpracování Prohlášení o užívání souborů cookies