StartupClub: Jak na online marketing

Úterý 19. června 2018 17.30–19.00
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba

Hana Musilová
musilova@jic.cz
+420 601 075 211

Plánujete rozjet online marketing v B2B firmě? Nevíte, kde a jak začít a na co se soustředit? Jenda Perla, který rozjížděl online marketing v Y Softu a nyní vede marketing ve firmě Dataweps, nám na červnovém StartupClubu poví něco o tom, jak si vybrat správné cíle, jaké kanály dávají smysl nebo jak jednoduše s online marketingem začít.

Co se dozvíte?

  • Jak si určit cíle B2B online marketingu?
  • Jak si nastavit plán a rozhodnout se, čím začít?
  • Jak nastavit spolupráci se Sales oddělením?
  • Jaké lidi potřebujete?
  • Tipy na konkrétní kroky, které se osvědčily v Y Softu a Datawepsu

Komu je akce určena?

  • Začínajícím podnikatelům v oblasti B2B, kteří chtějí začít s online marketingem

O StartupClubu

StartupClub je platforma pro setkávání začínajících podnikatelů a těch, kteří o podnikání teprve přemýšlí. Každý třetí týden v měsíci pořádá přednášku, seminář nebo panelovou diskuzi na téma z marketingu, managementu, obchodu, lidských zdrojů, financí nebo inspirace a motivace. Těšit se můžete zejména na konkrétní tipy a rady podložené reálnými daty, případové studie nebo příklady z praxe. Vstup na akce StartupClubu je zdarma a po každém setkání následuje diskuze a neformální networking.

Pozor, tentokrát se sejdeme už v úterý!

Lektor

Jenda Perla

Jenda je online marketingová nadšenec a manažer marketingu ve firmě Dataweps, která vyvíjí datové nástroje pro retailové společnosti. V minulosti působil v Y Softu, kde vybudoval online marketingové oddělení.