StartupClub: Marketingový výzkum v praxi

Středa 23. ledna 2019 17.30–19.00
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba

Hana Musilová
musilova@jic.cz
+420 601 075 211

Data. Bez nich by to zkrátka nešlo. Vybudujte si svůj byznys na základě relevantních informací a vyhněte se tak neúspěchu a nepříjemným překvapením. Na lednové přednášce StartupClubu nám Martin Souček ze Survia ukáže, jak na praktický marketingový výzkum od plánování, přes realizaci až po analýzu dat a interpretaci.

Společně se podíváme nejen do oblasti průzkumů v marketingu, ale také v HR a produktovému vývoji. Naučíme se, jak realizovat kvalitativní i kvantitativní metody, a na konkrétních příkladech si ukážeme, jak pro byznys využít pozorování, testy, experimenty a dotazníky.

Co je na programu?

  • Průzkum v marketingu, HR a produktovém vývoji
  • Kvalitativní a kvantitativní metody výzkumu
  • Jak na pozorování, testy, experimenty a dotazníky
  • Konkrétní příklady a tipy z praxe

Co se naučíte?

  • Jak naplánovat průzkum
  • Jaké metody a techniky použít
  • Jak získat odpovědi
  • Jakým způsobem analyzovat získané odpovědi
  • Jak interpretovat výsledky analýzy a efektivně je použít

Komu je akce určena

  • Začínajícím podnikatelům, kteří si chtějí udělat vlastní průzkum před rozjezdem podnikání
  • Všem, které zajímá praktický marketingový výzkum

Účast na akci je zdarma, nezapomeňte se registrovat

O StartupClubu

StartupClub je platforma pro setkávání začínajících podnikatelů a těch, kteří o podnikání teprve přemýšlí. Každýou třetí středu v měsíci pořádá přednášku, seminář nebo panelovou diskuzi na téma z marketingu, managementu, obchodu, lidských zdrojů, financí nebo inspirace a motivace.

Těšit se můžete zejména na konkrétní tipy a rady podložené reálnými daty, případové studie nebo příklady z praxe. Vstup na akce StartupClubu je zdarma a po každém setkání následuje diskuze a neformální networking.

Kdo přednášku povede?

Martin Souček

Martin se věnuje oblasti marketingového výzkumu již více než 15 let. Od roku 2016 působí jako ředitel marketingu v celosvětové dotazníkové platformě Survio, kde se kromě marketingu věnuje i dalšímu rozvoji aplikace. Dříve působil na Mendelově univerzitě v Brně, kde vyučoval marketingový výzkum a online marketing. Je spoluzakladatelem eyetrackingové laboratoře na téže univerzitě. Na svém kontě má nespočet realizovaných výzkumů prostřednictvím různých metod.