StartupClub: Marketingový výzkum v praxi

Data. Bez nich by to zkrátka nešlo. Vybudujte si svůj byznys na základě relevantních informací a vyhněte se tak neúspěchu a nepříjemným překvapením. Na lednové přednášce StartupClubu nám Martin Souček ze Survia ukáže, jak na praktický marketingový výzkum od plánování, přes realizaci až po analýzu dat a interpretaci.

Společně se podíváme nejen do oblasti průzkumů v marketingu, ale také v HR a produktovému vývoji. Naučíme se, jak realizovat kvalitativní i kvantitativní metody, a na konkrétních příkladech si ukážeme, jak pro byznys využít pozorování, testy, experimenty a dotazníky.

Co je na programu?

  • Průzkum v marketingu, HR a produktovém vývoji
  • Kvalitativní a kvantitativní metody výzkumu
  • Jak na pozorování, testy, experimenty a dotazníky
  • Konkrétní příklady a tipy z praxe

Co se naučíte?

  • Jak naplánovat průzkum
  • Jaké metody a techniky použít
  • Jak získat odpovědi
  • Jakým způsobem analyzovat získané odpovědi
  • Jak interpretovat výsledky analýzy a efektivně je použít

Komu je akce určena

  • Začínajícím podnikatelům, kteří si chtějí udělat vlastní průzkum před rozjezdem podnikání
  • Všem, které zajímá praktický marketingový výzkum

Účast na akci je zdarma, nezapomeňte se registrovat

O StartupClubu

StartupClub je platforma pro setkávání začínajících podnikatelů a těch, kteří o podnikání teprve přemýšlí. Každýou třetí středu v měsíci pořádá přednášku, seminář nebo panelovou diskuzi na téma z marketingu, managementu, obchodu, lidských zdrojů, financí nebo inspirace a motivace.

Těšit se můžete zejména na konkrétní tipy a rady podložené reálnými daty, případové studie nebo příklady z praxe. Vstup na akce StartupClubu je zdarma a po každém setkání následuje diskuze a neformální networking.

Kdo přednášku povede?

Martin Souček

Martin se věnuje oblasti marketingového výzkumu již více než 15 let. Od roku 2016 působí jako ředitel marketingu v celosvětové dotazníkové platformě Survio, kde se kromě marketingu věnuje i dalšímu rozvoji aplikace. Dříve působil na Mendelově univerzitě v Brně, kde vyučoval marketingový výzkum a online marketing. Je spoluzakladatelem eyetrackingové laboratoře na téže univerzitě. Na svém kontě má nespočet realizovaných výzkumů prostřednictvím různých metod.

Chci na akci

Akce JICPro začínající podnikatele

Kdy :
Středa 23.  ledna  2019 17:30 - 19:00

Místo konání :
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00

Kontaktní osoba

Hana Musilová
musilova@jic.cz
+420 601 075 211

Kapacita přednášky byla naplněna. Nelze se již přihlásit.

Další akce

Pátek 25.  ledna
09:00

TIP: Business snídaně se Sharane

Vnímáte podnikový nákup jako jeden z pilířů ziskovosti každé obchodní či výrobní společnosti? Přemýšlíte, jak nalézt oboustranně výhodné řešení, a to jak na straně nakupujícího, tak na straně prodávajícího? Chcete navázat dlouhodobou spolupráci? Pak je téma lednové snídaně Sharane právě pro Vás. Akce se koná v budově JIC INMEC 25. ledna 2019. 

Středa 30.  ledna
16:00

BusinessClub: O designu prakticky a v souvislostech

Produktový, architektonický, UX nebo urban design. Design formuje vše kolem nás a u podnikání to platí dvojnásob. Jak se promítá do budování značky? Jak souvisí se ziskem firmy? A proč design potřebuje čas? Zveme vás na přednášku BusinessClubu se dvěma úspěšnými českými designéry Petrem Novague a Martinem Kovaříkem. Ve středu 30. ledna se můžete těšit na přednášku, praktické cvičení a následnou diskuzi s oběma hosty.

Středa 30.  ledna
16:00

Workshop: Inspirací k podnikání pro studenty

Zajímá vás podnikání a chcete se o něm dozvědět víc? Ve středu 30. ledna pořádáme pro studenty přednášku spojenou s workshopem. Seznámíte se se základními principy podnikání a skrze konkrétní příklady se dozvíte, co podnikání obnáší. V rámci workshopu si pak vyzkoušíme metodu brainstormingu, kterou následně využijeme pro hledání vlastního nápadu. Akce je zdarma.

Naše stránky používají soubory cookies. Informace o tom, co jsou soubory cookies a jak vyloučit jejich používání, naleznete zde. Ze souborů cookies vyčteme i některé informace o tom, jak naše stránky používáte a tyto informace nám slouží ke zlepšování a k vytváření statistik o užívání webu.