StartupClub: Marketingový výzkum v praxi
Purkyňova 127,
Brno-Medlánky, 612 00

Kontaktní
osoba
Data. Bez nich by to zkrátka nešlo. Vybudujte si svůj byznys na základě relevantních informací a vyhněte se tak neúspěchu a nepříjemným překvapením. Na lednové přednášce StartupClubu nám Martin Souček ze Survia ukáže, jak na praktický marketingový výzkum od plánování, přes realizaci až po analýzu dat a interpretaci.
Společně se podíváme nejen do oblasti průzkumů v marketingu, ale také v HR a produktovému vývoji. Naučíme se, jak realizovat kvalitativní i kvantitativní metody, a na konkrétních příkladech si ukážeme, jak pro byznys využít pozorování, testy, experimenty a dotazníky.
Co je na programu?
- Průzkum v marketingu, HR a produktovém vývoji
- Kvalitativní a kvantitativní metody výzkumu
- Jak na pozorování, testy, experimenty a dotazníky
- Konkrétní příklady a tipy z praxe
Co se naučíte?
- Jak naplánovat průzkum
- Jaké metody a techniky použít
- Jak získat odpovědi
- Jakým způsobem analyzovat získané odpovědi
- Jak interpretovat výsledky analýzy a efektivně je použít
Komu je akce určena
- Začínajícím podnikatelům, kteří si chtějí udělat vlastní průzkum před rozjezdem podnikání
- Všem, které zajímá praktický marketingový výzkum
Účast na akci je zdarma, nezapomeňte se registrovat
O StartupClubuStartupClub je platforma pro setkávání začínajících podnikatelů a těch, kteří o podnikání teprve přemýšlí. Každýou třetí středu v měsíci pořádá přednášku, seminář nebo panelovou diskuzi na téma z marketingu, managementu, obchodu, lidských zdrojů, financí nebo inspirace a motivace. Těšit se můžete zejména na konkrétní tipy a rady podložené reálnými daty, případové studie nebo příklady z praxe. Vstup na akce StartupClubu je zdarma a po každém setkání následuje diskuze a neformální networking. |
Kdo přednášku povede?
Martin Souček
Martin se věnuje oblasti marketingového výzkumu již více než 15 let. Od roku 2016 působí jako ředitel marketingu v celosvětové dotazníkové platformě Survio, kde se kromě marketingu věnuje i dalšímu rozvoji aplikace. Dříve působil na Mendelově univerzitě v Brně, kde vyučoval marketingový výzkum a online marketing. Je spoluzakladatelem eyetrackingové laboratoře na téže univerzitě. Na svém kontě má nespočet realizovaných výzkumů prostřednictvím různých metod.