StartupClub: Jak žít vztahy se zákazníky?

Středa 16. listopadu 2016 17.30–19.00
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba

Tereza Krpcová
krpcova@jic.cz
+420 725 979 383

Jste nabeton rozhodnutí dopřát svým zákazníkům skutečnou péči a ne pouze napudrované sliby? Pozor, tohle bude vyšší dívčí, koblížek ani klíčenka stačit nebude. Martin Bazala, ředitel společnosti RAYNET, vám ukáže, jak nabrat správný směr v budování vztahů se zákazníky.

„Dělat obchod systematicky. Mít čistý stůl. Dopředu vědět, kolik vydělám. To všechno… (chvíle napětí) ... jde. Jenže to nestačí. Dnes vyhrávají ti, kteří zákazníkům jen neprodávají, ale kteří o ně skutečně pečují.” 

Martin Bazala

Co si z přednášky odnesete?

  • Propisku
  • Jak (si) vyhrát v péči o zákazníky
  • Proč se chcete zákazníkům raději dostávat do hlavy než do peněženky
  • Zkušenosti a rady přímo z první linie

Komu je přednáška určena?

  • Těm, kteří řídí nebo budují byznys
  • Každému, kdo přichází do styku se zákazníkem
  • Všem, které zajímá poskytování služby se skvělým zákaznickým zážitkem

Účast na semináři je zdarma, registrujte se prosím zde.

O StartupClubu

StartupClub je platforma pro setkávání začínajících podnikatelů a těch, kteří o podnikání teprve přemýšlí. Každou třetí středu v měsíci pořádá přednášku, seminář nebo panelovou diskuzi na téma z marketingu, managementu, obchodu, lidských zdrojů, financí nebo inspirace a motivace. Těšit se můžete zejména na konkrétní tipy a rady podložené reálnými daty, případové studie nebo příklady z praxe. Vstup na akce StartupClubu je zdarma a po každém setkání následuje diskuze a neformální networking.

O přednášejícím

Celou přednášku nespustíte oči z Martina Bazaly, který už 12 let kormidluje firmu vyvíjející nejpoužívanější české on-line CMR. Úspěšně zavedl metodu otevřeného řízení - od všem přístupných porad po veřejné platy. Díky konzultacím byznysu měl možnost sledovat fungování stovek firem. A svoje zkušenosti předá na přednášce i vám.

 

Akce je pořádána ve spolupráci s Týdnem podnikání 2016.