StartupClub: Jak začít s firemním Instagramem?

Středa 21. června 2017 17.30–19.00
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba

Tereza Krpcová
krpcova@jic.cz

Zaostři. Vyfoť. Uprav. Nahraj! Že je Instagram jen pro sdílení krásných fotek jídla a oblečení? Že technologické firmy na obrázkovou sociální síť nepatří? Červnový StartupClub si vzala pod palec Katka Pavlíčková, která ráda boří mýty tom, že „tahle síť není pro každýho“. Přijďte si poslechnout praktické rady a tipy, jak kreativně využít sociální síť Instagram, a naučte se, jak na ni působit jako profesionál.

Katka vám pomůže odpovědět na otázky:

  • Má pro mě Instagram smysl?
  • Jak s ním začít a co fotit?
  • Funguje Instagram stejně jako Facebook, nebo se v něčem liší?
  • Jaký mám zvolit postup pro práci s Instagramem?
  • A jaký je rozdíl mezi soukromým a firemním účtem na Instagramu?

A co vás během přednášky čeká?

  • Postřehy ze zahraničí
  • Případovky startupů
  • Otevření hlavy všem, kteří jsou vůči Instagramu skeptičtí

Komu je akce určena?

  • Začínajícím podnikatelům a startuperům, kteří se nebojí sociálních sítí
  • Všem, kteří se chtějí naučit kreativně využít Instagram

O StartupClubu

StartupClub je platforma pro setkávání začínajících podnikatelů a těch, kteří o podnikání teprve přemýšlí. Každou třetí středu v měsíci pořádá přednášku, seminář nebo panelovou diskuzi na téma z marketingu, managementu, obchodu, lidských zdrojů, financí nebo inspirace a motivace. Těšit se můžete zejména na konkrétní tipy a rady podložené reálnými daty, případové studie nebo příklady z praxe. Vstup na akce StartupClubu je zdarma a po každém setkání následuje diskuze a neformální networking.

Účast na akci je zdarma.

Řečník

Katka Pavlíčková profilKatka Pavlíčková

Katka je bývalá komerční fotografka, která si prošla několika agenturami jako externistka. Shlédla se v sociální síti Instagram, kterou používá už od jeho začátků. V roce 2016 spustila projekt BUSINESSGRAM, který vzdělává jednotlivce i firmy v Instagramu. Pomáhá firmám jako Coty nebo Alza, ale pro rady k ní chodí desítky malých firem a podnikatelů, kteří chtějí umět s Instagramem na profesionální úrovni. Pořádá pravidelná školení, online webináře i workshopy a píše odborný blog.