StartupClub: Human Centered Design aneb Cesta do hlubin zákazníkovy duše
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00

Kontaktní
osoba
Když Leonardo da Vinci pracoval na svých neživých vynálezech, studoval živou přírodu a její zákonitosti. Jeho práci známe dodnes. Když zlepšovala Mayo Clinic efektivitu svých operačních sálů, studovali týmy mechaniků na závodech F1. A výsledky zachránily životy tisícům lidí. V čem tkví rozdíl? V disciplíně zvané design.
Pokud chcete designovat pro vaše zákazníky, pojďme tomu říkat třeba human centered design, design služeb nebo prostě skvělá zákaznická zkušenost. Přináší to nadšené klienty a vyšší obraty. Přemýšlet jako designér vám otevře nové perspektivy. Přijďte se přesvědčit sami.
Proč přijít?
- Vysvětlíme si buzzwordy jako design thinking, human centered design, design služeb a další
- Inspirujete se, jak by mohly pomoci vašemu byznysu
- Ukážeme si pár praktických příkladů do praxe
„Berte to jako rozcestník k dalšímu studiu zdrojů, tréninku dovedností anebo spolupráci s designéry. Lepší to za dvě hodiny nebude. Ale zase slibuju, že to bude zajímavé.“
Komu je akce určena?
- Všem, kteří se chtějí ponořit do hlubin duší svých zákazníků a poodhalit, jak přemýšlí designér
Účast na akci je zdarma
O StartupClubuStartupClub je platforma pro setkávání začínajících podnikatelů a těch, kteří o podnikání teprve přemýšlí. Každou třetí středu v měsíci pořádá přednášku, seminář nebo panelovou diskuzi na téma z marketingu, managementu, obchodu, lidských zdrojů, financí nebo inspirace a motivace. Těšit se můžete zejména na konkrétní tipy a rady podložené reálnými daty, případové studie nebo příklady z praxe. Vstup na akce StartupClubu je zdarma a po každém setkání následuje diskuze a neformální networking. |
Lektor
Petr Jezevec Pouchlý
Kreativec, designér a evengelista gamifikace. Míchá zkušenosti ze světa neziskovek, komunitních projektů i soukromého podnikání ve svobodné firmě Court of Moravia. Ze všech světů si bere to nejlepší pro design efektivních řešení, vedení týmů a tvorbu nezapomenutelných zážitků. Petr je dost bláznivý, aby neztratil kontakt s generací Y, a dost trpělivý, aby uměl její potřeby přeložit generacím starším. A dostatečně racionální, aby tyto aktivity uměl proměnit na trvale udržitelný byznys.