StartupClub: Human Centered Design aneb Cesta do hlubin zákazníkovy duše

Středa 13. prosince 2017 17.30–19.00
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba

Hana Musilová
musilova@jic.cz
+420 601 075 211

Když Leonardo da Vinci pracoval na svých neživých vynálezech, studoval živou přírodu a její zákonitosti. Jeho práci známe dodnes. Když zlepšovala Mayo Clinic efektivitu svých operačních sálů, studovali týmy mechaniků na závodech F1. A výsledky zachránily životy tisícům lidí. V čem tkví rozdíl? V disciplíně zvané design.

Pokud chcete designovat pro vaše zákazníky, pojďme tomu říkat třeba human centered design, design služeb nebo prostě skvělá zákaznická zkušenost. Přináší to nadšené klienty a vyšší obraty. Přemýšlet jako designér vám otevře nové perspektivy. Přijďte se přesvědčit sami.

Proč přijít?

  • Vysvětlíme si buzzwordy jako design thinking, human centered design, design služeb a další
  • Inspirujete se, jak by mohly pomoci vašemu byznysu
  • Ukážeme si pár praktických příkladů do praxe

„Berte to jako rozcestník k dalšímu studiu zdrojů, tréninku dovedností anebo spolupráci s designéry. Lepší to za dvě hodiny nebude. Ale zase slibuju, že to bude zajímavé.“

Komu je akce určena?

  • Všem, kteří se chtějí ponořit do hlubin duší svých zákazníků a poodhalit, jak přemýšlí designér

Účast na akci je zdarma

O StartupClubu

StartupClub je platforma pro setkávání začínajících podnikatelů a těch, kteří o podnikání teprve přemýšlí. Každou třetí středu v měsíci pořádá přednášku, seminář nebo panelovou diskuzi na téma z marketingu, managementu, obchodu, lidských zdrojů, financí nebo inspirace a motivace. Těšit se můžete zejména na konkrétní tipy a rady podložené reálnými daty, případové studie nebo příklady z praxe. Vstup na akce StartupClubu je zdarma a po každém setkání následuje diskuze a neformální networking.

Lektor

Petr Jezevec Pouchlý

Kreativec, designér a evengelista gamifikace. Míchá zkušenosti ze světa neziskovek, komunitních projektů i soukromého podnikání ve svobodné firmě Court of Moravia. Ze všech světů si bere to nejlepší pro design efektivních řešení, vedení týmů a tvorbu nezapomenutelných zážitků. Petr je dost bláznivý, aby neztratil kontakt s generací Y, a dost trpělivý, aby uměl její potřeby přeložit generacím starším. A dostatečně racionální, aby tyto aktivity uměl proměnit na trvale udržitelný byznys.