StartupClub + H1: Pobavit, poučit, prodat, postarat se

Středa 12. srpna 2015 18.00–20.00
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba


Přemýšleli jste už někdy na tím, že váš zákazník se nachází v určitých fázích? Víte, že by vaše kampaně měly cílit i na lidi, kteří ještě neví, že váš produkt existuje? Proč věnovat pozornost i nerozhodným a jakým způsobem s nimi komunikovat se dozvíte na semináři s Lenkou Benešovou z H1. 

Metoda SEE-THINK-DO-CARE vám pomůže určit, proč, kdy a který typ kampaně použít. V některých fázích se nehodí používat například PPC reklama, ale je naopak důležité budovat povědomí o značce nebo produktu na Facebooku.  

Seminář je vhodný pro:

  • Začínající podnikatele, kteří mají platící zákazníky
  • Marketingové nadšence, kteří už mají něco za sebou
  • Vedoucí marketingových kampaní 

Co se dozvíte?

  • Jak vypadá nákupní cyklus zákazníka?
  • Jaké nástroje jsou vhodné pro danou fázi?
  • Jak díky metodice rozšířit cílové publikum?
  • Jak vypadá použití této metody v praxi? 

Kdo seminář povede?

V H1.cz Lenka Benešová není žádným nováčkem, působí zde už od roku 2012, kdy začínala jako copywriterka. Už delší dobu ale pracuje na pozici Online Marketing Consultant. Její specializací je SEO, ale snaží se dohlédnout a dosáhnout mnohem dál. Bez UX, webové analytiky ani placených kampaní by to nešlo. Pracuje i pro velké klienty jako Home Credit.

Na seminář se můžete registrovat na webu StartupClub. Akce je zdarma.