StartupClub: From Brand to Lovebrand

Středa 2. prosince 2015 v 18.00
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatelePro zkušené podnikatele

Kontaktní
osoba


Vytvoření vaší značky není práce pro designéra a grafika. Značka není logo. Na vytvoření značky potřebujete zejména psychologa. Na dalším semináři ze série StartupClub se naučíte základní principy psychologie budování značek a zkusíte nastínit prodejní příběh právě pro vaši značku.

O čem se bude mluvit? 

  • Jak najít to, co vaše zákazníky opravdu zaujme?
  • Proč značka vaší firmy není o produktu nebo službě?
  • Na čem zákazníkům opravdu záleží?
  • V čem nám psychologie zákazníka a neuromarketing pomáhají definovat značku?
  • Proč fakta jenom říkají a příběhy prodávají?  

Expert na značky Michal Novota 

Michal se věnuje consulting a koučinku v oblasti restartu a rozvoje značek, PR strategií, komunikačních, manažerských a vůdčích dovedností ve společnosti Restartup. Consulting v oblasti politického marketingu rozvíjí ve společnosti Campaigns působící v České a Slovenské republice. Je také Fundraiser v České organizací pro vesmírné aktivity. Plánoval strategie v reklamní agentuře MARK / BBDO, je trenér a program officer v International Republican Institute.