StartupClub: E-shopy a tajemství výkonnostního marketingu
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Kontaktní
osoba
To, že většina nákupů dnes probíhá online, si nemusíme připomínat. Reklamy nás lákají na nové oblečení, Facebook okamžitě ví, že potřebujete novou tenisovou raketu a na Vánoce tato masáž nabírá na obrátkách. Jak přežít tento konkurenční boj a být v záplavě internetových obchodů vidět?
Pokud zakládáte e-shop, přijďte na seminář s odborníky z oXyShopu. Poradí vám, na co si dát od začátku pozor a provedou vás marketingovými nástroji, které vám zaručeně přivedou první objednávky. Ještě se to celé naučit měřit a máte vyhráno.
Co se o e-shopech dozvíte?
- Jak poznáte dobrý/špatný e-shop?
- Na kterých 7 věcí je potřeba se soustředit?
- Letité chyby eshoperů – proč tak nedůvěryhodně?
- Výkonnostní online marketing aneb jak přinést co nejrychleji první objednávky?
- Vyhodnocování je základ úspěchu aneb vím, že se mi vyplácí kampaně?
Seminář povedou odborníci z oXyShopu
Martin Kafka, vedoucí týmu pronajímaných eshopů
Jak připravit eshop tak, aby co nejlépe fungoval, nic mu nechybělo a zákazníci se do něj rádi vraceli, přesně ví Martin Kafka. Má více než čtyři roky zkušeností s tvorbou a fungováním eshopů a rád se o ně podělí. Martin vystudoval informační technologie, díky tomu dokonale zná fungování eshopů i „zevnitř“. Hravě tak zvládne jejich nastavení a přesně, dobře a zároveň srozumitelně poradí s eshopem i klientům. Stál u počátku už více jak 130 projektů, které dodnes rostou.
Vladimír Fogl, senior konzultant online marketingu
Přivést do vašeho eshopu zákazníky prakticky odkudkoliv. S tím vám výborně pomůže Vladimír Fogl. Nejenže se postará o nové návštěvníky, ale také je přesvědčí, aby u vás nakoupili. Vladimír zná provoz eshopů i online marketing dokonale. Díky dlouholetým zkušenostem zvládá přípravu PPC kampaní, e-mailový marketing i komunikaci se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí; vyzná se skvěle i v SEO.