StartupClub: Copywriting a obsahová strategie

Čtvrtek 5. listopadu 2015 18.00–20.00
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba


Co dává marketingovým kampaním ten pověstný šmrnc? Kdo hádá, že to jsou slova, hádá dobře. Slova ve službách marketingu dokážou mnohé, mimo jiné i to, že jste si včera koupili večeři v obchodě, který vám předtím blahosklonně nabídl recept. Náhoda? Asi ne… Přijďte na setkání s hvězdnou trojicí copywriterů a dozvíte se, proč potřebujete opravdu dobrý obsah a jak se k němu dopracovat.

Co se od mistrů psaného slova naučíte?

  • Jak přesně pracují copywriteři?
  • Jakým způsobem získávají a využívají data?
  • Co je obsahová strategie a na co je dobrá?
  • Jaké návody a tipy vám můžou doporučit? 

Případ pro copywritera 

Nejlépe se prezentuje na případových studiích. Roman krok za krokem představí „projekt Montesorri školky Mozaika,“ Maru bude mluvit o komplexní „obsahové strategii pro Knihy Dobrovský,“ Martin se bude věnovat tomu „Jak vylepšit automatické e-maily tak, aby více [DOPLŇ].“ 

 

Roman Hřebecký

Roman je marketér, lektor a copywriter, který už 10 let píše marketingové texty. A přesně to je jeho lovestory. Ví, jak vás prodat na webu, v médiích i na sociálních sítích. Má nos na obsah, kterým zaujmete svou cílovou skupinu. O komunikaci značky uvažuje v souvislostech. O Human Centered Designu povídal dávno předtím, ještě než to bylo cool. Roman spolupracoval na projektech a školil pro firmy jako Bohemia Sekt, U1, Kentico, FEI, Kofola, Liga lidských práv, H1, Hnutí DUHA, Česká zbrojovka, GrowJob, Aimtec, MUNI. 

Maru Kortanová

Píše, škrtá, přepisuje. Je writer. Copywriter ve službách Pábení. Vymýšlí obsahové strategie, tvoří scénáře, rozepisuje zaryté nepsavce a píše texty pro značky, které máte rádi. Mimo to vede semináře české literatury a tvůrčího psaní na FF MU. Maru má na triku kreativu pro akce a firmy: Marketing Festival, Digisemestr, HARTMANN-RICO, Chytrá lékárna, Merrell, Mizuno, Diadora, TEVA, COWO Brno, Česká televize, MUNI, MND, Knihy Dobrovský, BluberryApps, PeckaDesign, RedPeppers. 

 

Martin Brablec

Martin je copywriter a patří mu Obsahová agentura, firma specializovaná na dlouhodobé dodávání copywritingových a content marketingových služeb. Typicky píše firemní časopisy, texty pro web, reklamy, e-mailové kampaně, letáky a mnoho dalšího. Jeho agentura funguje od roku 2013 a rychle roste. Dnes se v sedmi lidech starají o klienty typu Home Credit, CZC.cz, Cígler Software nebo JIC.