StartupClub: Copywriting a obsahová strategie

Co dává marketingovým kampaním ten pověstný šmrnc? Kdo hádá, že to jsou slova, hádá dobře. Slova ve službách marketingu dokážou mnohé, mimo jiné i to, že jste si včera koupili večeři v obchodě, který vám předtím blahosklonně nabídl recept. Náhoda? Asi ne… Přijďte na setkání s hvězdnou trojicí copywriterů a dozvíte se, proč potřebujete opravdu dobrý obsah a jak se k němu dopracovat.

Co se od mistrů psaného slova naučíte?

  • Jak přesně pracují copywriteři?
  • Jakým způsobem získávají a využívají data?
  • Co je obsahová strategie a na co je dobrá?
  • Jaké návody a tipy vám můžou doporučit? 

Případ pro copywritera 

Nejlépe se prezentuje na případových studiích. Roman krok za krokem představí „projekt Montesorri školky Mozaika,“ Maru bude mluvit o komplexní „obsahové strategii pro Knihy Dobrovský,“ Martin se bude věnovat tomu „Jak vylepšit automatické e-maily tak, aby více [DOPLŇ].“ 

 

Roman Hřebecký

Roman je marketér, lektor a copywriter, který už 10 let píše marketingové texty. A přesně to je jeho lovestory. Ví, jak vás prodat na webu, v médiích i na sociálních sítích. Má nos na obsah, kterým zaujmete svou cílovou skupinu. O komunikaci značky uvažuje v souvislostech. O Human Centered Designu povídal dávno předtím, ještě než to bylo cool. Roman spolupracoval na projektech a školil pro firmy jako Bohemia Sekt, U1, Kentico, FEI, Kofola, Liga lidských práv, H1, Hnutí DUHA, Česká zbrojovka, GrowJob, Aimtec, MUNI. 

Maru Kortanová

Píše, škrtá, přepisuje. Je writer. Copywriter ve službách Pábení. Vymýšlí obsahové strategie, tvoří scénáře, rozepisuje zaryté nepsavce a píše texty pro značky, které máte rádi. Mimo to vede semináře české literatury a tvůrčího psaní na FF MU. Maru má na triku kreativu pro akce a firmy: Marketing Festival, Digisemestr, HARTMANN-RICO, Chytrá lékárna, Merrell, Mizuno, Diadora, TEVA, COWO Brno, Česká televize, MUNI, MND, Knihy Dobrovský, BluberryApps, PeckaDesign, RedPeppers. 

 

Martin Brablec

Martin je copywriter a patří mu Obsahová agentura, firma specializovaná na dlouhodobé dodávání copywritingových a content marketingových služeb. Typicky píše firemní časopisy, texty pro web, reklamy, e-mailové kampaně, letáky a mnoho dalšího. Jeho agentura funguje od roku 2013 a rychle roste. Dnes se v sedmi lidech starají o klienty typu Home Credit, CZC.cz, Cígler Software nebo JIC.

 

 

Zaregistrovat se

Akce JICPro začínající podnikatele

Kdy :
Čtvrtek 5. listopadu  2015 18:00 - 20:00

Místo konání :
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00

Kontaktní osoba

Simona Legerská
legerska@jic.cz
+420 511 205 311

Zaregistrovat se

Další akce

Pátek 6. listopadu

TestCrunch: Konference pro nadějné QA Engineers

Na konferenci se dozvíte, jaké dovednosti a odborné znalosti musí mít dobrý tester a s jakými nástroji pracuje. Zjistíte také více o roli testera s adaptací agilních přístupů a jak se tester spolu s product managerem a vývojářem stává základním kamenem úspěšného týmu.

Sobota 7. listopadu
09:00

Arduino 101 Workshop

Potřebujete ovládat otevírání oken ve skleníku podle teploty a vlhkosti? Chcete vědět, jakou máte teplotu v lednici? Hodil by se vám ukazatel vzdálenosti auta od zdi ve vaší garáži? Chcete vědět, kde je vaše auto nebo jízdní kolo? Na všechno toto existují nějaká hotová zařízení, která můžete nějak přizpůsobit - nebo si můžete postavit vlastní!

Středa 11. listopadu

WebTop100: Digitální marketing ve službách byznysu

Chcete vědět, jak efektivně budovat váš brand? Víte, jak sbírat data o vašich zákaznících a jak je využívat? Přijďte na konferenci, kde na vás čekají případové studie, aktuální trendy a mnoho inspirace pro váš digitální marketing. Na akci potkáte nejlepší česká webdeveloperská studia a digitální agentury.

Vždy o krok před konkurencí.
Všechny novinky se k vám dostanou jako k prvním.