Seminář JIC: Lekce osobní spokojenosti

Středa 30. listopadu 2016 15.00–18.00
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatelePro zkušené podnikatele

Kontaktní
osoba

Tereza Krpcová
krpcova@jic.cz

Přemýšlíte, jaké by bylo, kdybychom si nestavěli vlastní bariéry? Nenechali se vykolejit stresem? Byli spokojenější? Naše vnitřní spokojenost nezávisí na tom, „co se nám děje“, ale na tom, jak na události okolního světa reagujeme a jak pracujeme sami se sebou. Cílem semináře je předat použitelné nástroje a principy z oblasti pozitivní psychologie, mindfulness a koučinku k tomu, abyste zvládali stres a hlavně byli dlouhodobě spokojení.

Co je na programu?

  • Principy a negativní důsledky vystavení stresu
  • Jak ovlivnit své emoce, a zvýšit vnitřní stabilitu
  • Metodu, která snížila výskyt depresí v americké armádě a která pomáhá zlepšovat duševní pohodu lidí po celém světě
  • Jak se naučit mít radost z drobností a žít v přítomném okamžiku
  • Tipy a triky na posilování spokojenosti každý den

Pro koho je seminář určen?

  • Pro lidi z firemního prostředí (CEO, manažeři, obchodníci atd.), kteří chtějí svou spokojeností inspirovat ostatní, a zlepšit tak fungování týmu či firmy
  • Pro všechny, kterým záleží na tom, jak se cítí, a uvědomují si zodpovědnost za svůj život
  • Pro ty, kteří chtějí zlepšit své vztahy
  • Pro každého, kdo se chce naučit bojovat se stresem – každodenním zabijákem spokojenosti
  • Pro ty, kteří chtějí žít kvalitnější život bez svých vnitřních bariér a bloků
  • A pro ty, kteří chtějí své okolí ušetřit negativních reakcí v důsledku na ně působícího stresu

"Když porazíme nepřítele uvnitř nás, nepřítel vně nám už nemůže ublížit." Timothy Gallwey

Kapacita semináře je již naplněna, nelze se přihlásit.

Lektor

Jiří Turek

Lektor osobní spokojenosti. Vystudoval lékařskou fakultu na UK a poté fakultu biomedicínského inženýrství na ČVUT, kde získal povědomí o systémovém a procesním řízení. Působil v Nemocnici Na Homolce a taky jako manažer kvality v Protonovém Centru. Krátce také jako konzultant GrowJOB institutu, zabývajícím se aplikací nástrojů osobního a firemního rozvoje na vědecké bázi. Vytvořil oddělení zákaznického servisu ve startupu Storyous, kde vedl také tým lidí.

Práci s lidmi na jejich osobní spokojenosti se věnuje již několik let a je pro něj celoživotním posláním.