Seminář JIC: Jak ve firmě zavést fungující B2B marketing?

Čtvrtek 9. června 2016 17.00–18.30
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatelePro zkušené podnikatele

Kontaktní
osoba

Tereza Krpcová
krpcova@jic.cz

Jste firma fungující v oblasti B2B? Nejste si jisti, jestli váš marketing funguje tím správným způsobem? Na semináři se dozvíte, co udělat dřív, než do marketingu nalijete peníze. Prozradíme vám, co udělat a čím se řídit tak, abyste vaši snahu neplýtvali zbytečně.

Co se dozvíte?

  • jak využívat marketing k podpoře vašich prodejních cílů
  • jak nastavit měřitelné cíle a metriky a proč jsou důležité
  • jak si vybrat aktivity vhodné váš obor, velikost firmy i druh činnosti či produktu
  • jak si stanovit vaše marketingové priority, vytvořit z nich marketingovou strategii, plán a rozpočet

Na semináři budete mít možnost otestovat s vlastní strategie se znalostní bází případů z minulosti. Tímto minimalizujete riziko ztráty vašich peněz, času i potenciálu vašich zaměstnanců.

Pro koho je seminář vhodný?

Semináří je vhodné pro všechny firmy fungujících na trhu B2B, které nemají finance pro velké investice do marketingu a nechtějí riskovat ztrátu těchto peněz chybnou investicí v důsledku neznalosti.

Kdo je Oldřich Kračmer? 

Více jak 20 let se pohybuje v oblasti B2B marketingu na pozicích marketingového manažera. Podílel se na založení sdružení Czech Top 100, působil ve společnostech ABN AMRO, Aliatel, Volksbank, Cisco a Ysoft Corporation. V současné době působí jako Business Development Manager ve společnosti Averia, kde byl u zrodu médií ICT Network News, která oslovují komunitu více jak 40 tis profesionálů z oblasti B2B.