Seminář: Jak vybírat správné zaměstnance?

Stejně tak jako plánujete svoje finanční zdroje, byste již od začátku podnikání měli plánovat lidské zdroje. Výběr těch správných kolegů je klíčový pro další rozvoj celé vaší firmy. Ukážeme vám, jak se dá k rozvoji startupu přistupovat systematicky se znalostmi vedení výběrového pohovoru, náborových kanálů a následném zaměstnání nových kolegů. Seminář je zaměřen především na sdílení praktických zkušenosti z vašeho prostředí.

Co všechno se na semináři dozvíte?

  • Jak plánovat pozice ve firmě
  • Paragrafiáda aneb formy zaměstnání
  • Role ve firmě
  • Náborový proces a kanály
  • Vedení výběrového pohovoru
  • Jak poznám správného kandidáta
  • Jak dobře začlenit nového kolegu

Kdo seminář povede?

HR Konzultantky Hana Římanová a Dana Havlíčková Lišková s více než 15 letou praxí na pozicích HR managerů a členů top managementu v mezinárodních korporacích, ale i startupů v oblasti výroby, vývoje, výzkumu a obchodu. Mají za sebou stovky pohovorů zejména na klíčové pozice ve firmě.

Registrujte se zdarma na seminář.

Detail akce

Akce JICPro začínající podnikatelePro zkušené podnikatele

Kdy :
Čtvrtek 19. února  2015 18:00 - 20:00

Místo konání :
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00

Kontaktní osoba


Detail akce

Další akce

Čtvrtek 26. února

Tip na akci: Kooperační burza na téma biomasa a energeticky úsporné stavby

Obchodujete s biomasou? Zajímají vás energeticky úsporné stavby? Nenechte si ujít kooperační burzu Let´s connect, která se koná 26. února v rakouském Welsu. B2B setkání je součástí
Čtvrtek 26. února

Bezplatný 4 týdenní program pro podnikatele v Japonsku

Chystáte se vstoupit na japonský trh a získat nové obchodní kontakty v Asii? Zúčastněte se bezplatného 4 týdenního programu v Japonsku, který pořádá Evropská unie 11. května až 5. června 2015. Program je určený pro manažery malých a středních se sídlem v Evropě, kteří mají na starosti zahraniční expanzi.

Čtvrtek 26. února
09:00

Workshop: If you build it will they really come?

Se zákazníky je těžké pořízení. Když říkají, že se jim váš produkt libí, neznamená to, že by ho chtěli. A když tvrdí, že by váš produkt chtěli, neznamená to, že za něj budou ochotní zaplatit. Jak se v tom vyznat a udělat efektivní průzkum trhu?

Vždy o krok před konkurencí.
Všechny novinky se k vám dostanou jako k prvním.