Se zavedením laserové technologie do výroby vám pomůže LASHARE

Vyvíjíte novou laserovou technologii? S programem LASHARE (neboli Laser Equipment Assessment for High Impact Innovation in the Manufacturing European Industry) jí můžete uvést na trh rychleji. V rámci aktuální výzvy bude podpořeno 14 projektů – pro každý z nich je připraveno až 250 000 €.

O finanční podporu mohou žádat 3 členná konsorcia, která se skládají z:

  • Dodavatele laserové technologie
  • Výzkumné instituce
  • SME

Jak to celé může fungovat? Dodavatel společně s výzkumníkem vyvinou novou laserovou technologii a firma jí otestuje přímo v provozu. Na základě praktických zkušeností pak dodavatel s výzkumníkem technologii upraví.

Deadline pro podávání přihlášek je 16. května 2015. Další informace o výzvě najdete na webu LASHARE.

S nalezením partnera do konsorcia i s vypracováním přihlášky vám ráda pomůže Adéla Hradilová, kterou můžete kontaktovat na hradilova@jic.cz.

Zjistit více


Ostatní akce

Kdy :
Sobota 16.  května 2015

Kontaktní osoba

Adéla Hradilová
hradilova@jic.cz
+420 511 205 354

Zjistit více

Další akce

Pondělí 18.  května

Tip na akci: Přijďte na největší IT konferenci v ČR

Jste IT specialista, vývojář, nebo databázový specialista? Oborové novinky z první ruky získáte na 13. ročníku konference TechEd-DevCon.

Středa 20.  května

Největší summit o sociálních médiích ENGAGE 2015

Chcete se potkat s top marketéry a světovou špičkou v sociálních médiích? Přijďte na vzdělávací summit ENGAGE 2015 a zařaďte se mezi ně! Marketingová konference světového formátu nabídne více než 1000 návštěvníkům přednášky od LEGO, Nestlé, KLM, Google, Disney Youtube, Emirates a mnoha dalších. Součástí akce je i 24 oborových workshopů.

Čtvrtek 21.  května
09:00

JIC MASTER: Jaký majitel, taková firma.

„Firma je odrazem svého majitele," říká Martin Dokoupil, Entrepreneur in Residence programu JIC MASTER. A má pravdu. Porovnejte třeba Steva Jobse a Apple, Ruperta Murdocha a jeho mediální impérium nebo Steva Balmera a Microsoft. Každá firma funguje jinak, všechny ale dosáhly světového úspěchu. Jak je to možné?

Vždy o krok před konkurencí.
Všechny novinky se k vám dostanou jako k prvním.