První středa s H1: Reklama na Facebooku

Středa 3. června 2015 18.00–20.00
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba


Sociální sítě jsou nejmocnějším nástrojem pro online reklamu. Ví všechno o všech. I to, že rádi nakupujete oblečení, jezdíte na horském kole, vaříte a posloucháte klasickou hudbu. Klíčem pro úspěšnou reklamu je precizní zacílení, které sociální sítě umožňují. Levně, rychle a efektivně.

Chcete se naučit, jak oslovit přesně ty zákazníky, kteří mají o váš produkt zájem? Přijďte na přednášku s H1.cz a dozvíte se, jak vypadá kvalitní reklama na sociálních sítích, zejména na Facebooku.  

Co se od Štěpána Trnky dozvíte?

  • Facebook vs. Twitter vs. LinkedIn vs. Instagram – v čem se liší?
  • Proč dělat reklamu na Facebooku?
  • Jak vypadá kvalitní reklama na Facebooku?
  • Facebook a reklama globálně – jaká jsou čísla?
  • Praktická ukázka – jak na cílení, nastavení a základní strategii?

Štěpán Trnka

Štěpán je v oblasti online marketingu a zvláště placené reklamy jako ryba ve vodě. Před H1.cz pracoval v reklamní agentuře Ogilvy jako Account Executive, poté přesedlal do stáje GroupM Interaction, kde se půl roku soustředil pouze na reklamy na sociálních sítích. V H1.cz se kromě social ads věnuje i klasické PPC reklamě ve vyhledávání. Zkušeností má na rozdávání, stará se o velké klienty jako je třeba Generali nebo e-shop s módou Halens.cz.