Překážky jsou od toho, aby zastavily ty ostatní

Překážka znamená, že na místo určení nedorazíte předpokládanou cestou. O tom by mohla většina úspěšných podnikatelů psát romány. To, že neúspěch je semínko úspěchu, se naučil mladý Thomas Edison díky 9000 nezdařeným pokusům o vytvoření žárovky. Steve Jobs nevynikal ve škole a musel opustit vlastní firmu. Český podnikatel Václav Muchna si vydělával jako kuchař a všechny našetřené peníze investoval do (dnes globální korporace) Y Soft.

Jak se naučit překonávat překážky v podnikání? Říká se, že základem je být optimistou. Co když jím ale nejste? Můžete své myšlení ovlivnit? Přijďte na přednášku pod taktovkou GrowJOB Institute a zjistěte, jak si poradit s každou překážkou, která vám přijde do cesty.

Čemu se bude přednáška věnovat?

  • Co je to naučená bezmoc a jak působí na naše sebevědomí a zdraví?
  • Proč škatulkujeme a jsme zaškatulkovaní?
  • Jak se stát z naučeného pesimisty naučeným optimistou?
  • Jak najít své silné stránky a zvýšit svou osobní hrdost?

O překážkách s Veronikou Dohnalovou

Veronika je konzultantka a školitelka osobního rozvoje ve společnosti GrowJOB Institute. Zaměřuje se na školení jednotlivců i týmů a přednáší na vysokých školách. Je spoluzakladatelkou a spoluorganizátorkou konferencí Leadership Brno 2014, Leadership Praha 2015 a nadcházející Leadership Brno 2015

Na akce si můžete registrovat na webu StartupClub. Seminář je zdarma.

Zaregistrovat se

Akce JICPro začínající podnikatele

Kdy :
Čtvrtek 21.  května 2015 18:00 - 20:00

Místo konání :
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00

Kontaktní osoba


Zaregistrovat se

Další akce

Sobota 23.  května

Malá škola grafického dizajnu s Czechitas!

„Jsem ORIGINÁL!“ je série workshopů, během kterých Czechitas zdarma odhalí taje grafického designu od nápadu až po samotnou realizaci. Přijďte na víkendové setkání a dozvíte se, jak na kvalitní
Sobota 23.  května

Tip na akci: Přednášejte nebo poslouchejte na konferenci Barcamp v Brně!

Barcamp je známá mezinárodní síť konferencí zaměřujících se na aktuální trendy v internetových aplikacích, designu, nových technologiích, médiích, reklamě, podnikání a dalších souvisejících oborech. Akce se každoročně zúčastní až 800 lidí. Máte publiku co říct? Přihlaste se s vlastním workshopem nebo přednáškou!

Úterý 26.  května

Jak na interní komunikaci?

Většina firem intenzivně řeší marketing a komunikaci s klienty. Podstatně méně se ale zabývají komunikaci uvnitř vlastních týmů. Proč je důležité vytvořit interní hodnoty společnosti a umět podat dobré i špatné zprávy? Přijďte na konferenci o interní firemní komunikaci a diskutujte s experty ze společností jako Škoda Auto, AHOLD, ČSOB nebo Air Bank.

Vždy o krok před konkurencí.
Všechny novinky se k vám dostanou jako k prvním.