#podnikám: Na cestě k podnikatelskému smyslu

Středa 19. února 2020 16.30–19.00
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro zkušené podnikatele

Kontaktní
osoba

Hana Musilová
musilova@jic.cz

S ohledem na rozhodnutí Vlády ČR a vyhlášení nouzového stavu jsme se rozhodli pro přesunutí akce #podnikám z původně plánovaného termínu na neurčito.

-----------

Co má společného pouliční gang s řízením firmy? Jaké manažerské výzvy dnes před podnikateli stojí? A jak fungují nové trendy řízení firem v praxi? O tom všem si bude povídat dlouholetý senior konzultant JICu a podnikatel Martin Dokoupil s „koučem koučůZdeňkem Štěpánkem, úspěšným byznysmenem a zároveň majitelem proslulé Akademie Libchavy, kam jezdí špičkoví manažeři a majitelé firem čerpat inspiraci. 

Stejně jako se vyvíjí společenská uskupeníorganizace společnosti jako takové, prochází vývojem i způsoby řízení firem. Od silného „kmenového“ vůdce, přes silně hierarchizovanou mašinerii až k aktuálním trendům v podobě tyrkysových organizací, jejichž činnost pohání samotný smysl jejich konání. Jak reálné ale představy o sebeřízení zaměstnanců, autonomních týmech, vědomém podnikání nebo o svobodných firmách vlastně jsou? Máme vůbec jistotu, že podobné přístupy mohou opravdu fungovat v praxi? A pokud ano, na co si majitel firmy musí dát pozor, aby jeho dobrý úmysl firmě skutečně přinesl užitek a ne naopak? Přijďte se inspirovat!

O čem bude řeč

  • Jak v Česku funguje zavádění nových trendů v řízení organizací v praxi?
  • Jak komunikovat se zaměstnanci a jak pojmenovat jejich rozvojové výzvy?
  • Jak důležitá je firemní vize, mise a hodnoty firmy a jejich správná komunikace k zaměstnancům?
  • Na čem může dobrý úmysl ztroskotat a jaké jsou hlavní bariéry pro úspěšné zavedení změn?
  • Best practices vs. Fuck ups

Pro koho je akce ideální

pro majitele firem a manažery, kteří:

  • hledají nové cesty v řízení firmy a chtějí se nechat inspirovat
  • přemýšlí nad svou pracovní i životní motivací 
  • chtějí dělat byznys vědomě

Naši hosté

Zdeněk Štěpánek, Akademie Libchavy

Lidé kolem něj shodně říkají, že jim Zdeněk Štěpánek dodává obrovskou inspiraci. Jeho Koučinková akademie pomáhá lidem – často majitelům firem – hledat cestu ke spokojenému životu, životní poslaní a naplňovat sny. Prošel celou řadou vzdělávacích kurzů v oblasti koučinku a patří mezi mezinárodně uznávané a certifikované kouče. Během uplynulého čtvrtstoletí vybudoval firmu Fitmin, jako předseda představenstva firmy Dibaq byl zároveň odpovědný za rozvoj skupiny Dibaq ve střední Evropě a založil firmu Chlorella centrum. A právě díky obrovským zkušenostem z byznysového prostředí je vyhledávaným koučem vrcholových manažerů. „Profesionální koučink respektuje individualitu každého z nás, proto je pouze podpůrce, a to průvodce v cestě tvorby svého vlastního návodu k použití," říká o své práci Zdeněk Štěpánek. 

Profil Zdeňka Štěpánka

 

Martin Dokoupil, Tierra Verde, Blue Strategy a Blue Events

Téměř dvacet let se pohybuje v prostředí byznysu a konzultingu. Vybudoval firmu Blue Strategy a v roce 2015 vstoupil jako obchodní partner do firmy Tierra Verde. Ta je dobře známou značkou v oblasti ekologické (nejen) drogerie. Martin působí také jako senior konzultant JICu. Jeho hlavním úkolem je porozumět motivacím klienta – často majitele firmy – i jeho zaměstnanců. „Moje role je pomoci motivace lépe odhalit a popsat, aby si jich byl vědom. To, co mě na tom zajímá, je překryv s mou osobní misí. A tou je budování podnikatelského ekosystému v celé České republice.“

Rozhovor s Martinem Dokoupilem