#podnikám: Na cestě k podnikatelskému smyslu
Purkyňova 127,
Brno-Medlánky, 612 00

Kontaktní
osoba
S ohledem na rozhodnutí Vlády ČR a vyhlášení nouzového stavu jsme se rozhodli pro přesunutí akce #podnikám z původně plánovaného termínu na neurčito.
-----------
Co má společného pouliční gang s řízením firmy? Jaké manažerské výzvy dnes před podnikateli stojí? A jak fungují nové trendy řízení firem v praxi? O tom všem si bude povídat dlouholetý senior konzultant JICu a podnikatel Martin Dokoupil s „koučem koučů“ Zdeňkem Štěpánkem, úspěšným byznysmenem a zároveň majitelem proslulé Akademie Libchavy, kam jezdí špičkoví manažeři a majitelé firem čerpat inspiraci.
Stejně jako se vyvíjí společenská uskupení a organizace společnosti jako takové, prochází vývojem i způsoby řízení firem. Od silného „kmenového“ vůdce, přes silně hierarchizovanou mašinerii až k aktuálním trendům v podobě tyrkysových organizací, jejichž činnost pohání samotný smysl jejich konání. Jak reálné ale představy o sebeřízení zaměstnanců, autonomních týmech, vědomém podnikání nebo o svobodných firmách vlastně jsou? Máme vůbec jistotu, že podobné přístupy mohou opravdu fungovat v praxi? A pokud ano, na co si majitel firmy musí dát pozor, aby jeho dobrý úmysl firmě skutečně přinesl užitek a ne naopak? Přijďte se inspirovat!
O čem bude řeč
- Jak v Česku funguje zavádění nových trendů v řízení organizací v praxi?
- Jak komunikovat se zaměstnanci a jak pojmenovat jejich rozvojové výzvy?
- Jak důležitá je firemní vize, mise a hodnoty firmy a jejich správná komunikace k zaměstnancům?
- Na čem může dobrý úmysl ztroskotat a jaké jsou hlavní bariéry pro úspěšné zavedení změn?
- Best practices vs. Fuck ups
Pro koho je akce ideální
pro majitele firem a manažery, kteří:
- hledají nové cesty v řízení firmy a chtějí se nechat inspirovat
- přemýšlí nad svou pracovní i životní motivací
- chtějí dělat byznys vědomě
Naši hosté
Zdeněk Štěpánek, Akademie Libchavy
Lidé kolem něj shodně říkají, že jim Zdeněk Štěpánek dodává obrovskou inspiraci. Jeho Koučinková akademie pomáhá lidem – často majitelům firem – hledat cestu ke spokojenému životu, životní poslaní a naplňovat sny. Prošel celou řadou vzdělávacích kurzů v oblasti koučinku a patří mezi mezinárodně uznávané a certifikované kouče. Během uplynulého čtvrtstoletí vybudoval firmu Fitmin, jako předseda představenstva firmy Dibaq byl zároveň odpovědný za rozvoj skupiny Dibaq ve střední Evropě a založil firmu Chlorella centrum. A právě díky obrovským zkušenostem z byznysového prostředí je vyhledávaným koučem vrcholových manažerů. „Profesionální koučink respektuje individualitu každého z nás, proto je pouze podpůrce, a to průvodce v cestě tvorby svého vlastního návodu k použití," říká o své práci Zdeněk Štěpánek.
Martin Dokoupil, Tierra Verde, Blue Strategy a Blue Events
Téměř dvacet let se pohybuje v prostředí byznysu a konzultingu. Vybudoval firmu Blue Strategy a v roce 2015 vstoupil jako obchodní partner do firmy Tierra Verde. Ta je dobře známou značkou v oblasti ekologické (nejen) drogerie. Martin působí také jako senior konzultant JICu. Jeho hlavním úkolem je porozumět motivacím klienta – často majitele firmy – i jeho zaměstnanců. „Moje role je pomoci motivace lépe odhalit a popsat, aby si jich byl vědom. To, co mě na tom zajímá, je překryv s mou osobní misí. A tou je budování podnikatelského ekosystému v celé České republice.“