#podnikám: Jak rozproudit globální B2B obchod?

Středa 4. května 2022 16.00–18.00
JIC INMEC
Purkyňova 127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro zkušené podnikatele

Kontaktní
osoba

Jana Švecová
svecova@jic.cz

Prodejní trychtýř je na začátku velmi široký. Orientace na celý trh vám prodeje – a tedy ani zisky – nezvýší. Na ten správný segment zacílíte jen kombinací správné strategie a použitím speciálních nástrojů. Inspirujte se zkušenostmi s outbound akviziční kampaní společnosti Sewio. Sdílet je bude ve středu 4. května marketingový ředitel firmy Petr Passinger. Mluvit bude o tom, jak se firmě Sewio daří mezi své klienty získávat i globální jednorožce.  

Co vás čeká?  

  • Co se v Sewio naučili při globální outbound akviziční kampani?
  • Marketing katalyzátorem aktivního prodeje: Od 4% konverzního poměru k 25% 
  • Supermarket s leady: o krok blíže ke garanci počtu a kvality leadů pro každý geografický trh 
  • Retrospektiva outbound kampaně: S čím (ne)začít, s čím skončit 
  • Jak neustát ve zlepšování: Co společnosti Sewio nejvíce pomohlo – lepší targeting, nové copy nebo další kanály? 

 Kdo vás akcí provede?

Petr Passinger 

Petr je marketingovým ředitelem společnosti Sewio, která dodává lokalizační systém pro určování polohy uvnitř budov v reálném čase (RTLS). Dříve pracoval ve společnosti Oracle-NetSuite jako senior produktový manažer a ve společnosti Kentico, kde prošel odděleními od podpory až po marketing, produktový management a prodej. Před prací pro společnost Kentico studoval na univerzitách v České republice a Thajsku. Petr založil dvě neziskové ekologické iniciativy: Trees for bugs a Tanec za stromy.