#mámnápad: Co si o něm myslí lidi z byznysu?

Úterý 15. února 2022 14.00–17.00
JIC INMEC
Purkyňova 127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro studentyPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba

Zuzana Uhlárová
uhlarova@jic.cz
+420 722 984 517

Být podnikatel-začátečník není vůbec jednoduché. Je k tomu zapotřebí spousta odvahy, trpělivosti a třeba i důsledného průzkumu trhu, který vám řekne, jestli můžete uspět. Stejně důležité je ale mít nablízku lidi z byznysu – zkušené podnikatele, jejichž zpětná vazba je pro každého začínajícího podnikavce nesmírně cenná. A právě to vám přináší formát akcí s názvem #mámnápadPřihlaste právě ten svůj nápad a představte ho lidem, jejichž zpětná vazba vám ukáže, na co se zaměřit, co raději vypustit a co je třeba na vašem produktu změnit. 
A to zcela zdarma.

Jak to probíhá?

Nejprve nám prostřednictvím jendoduché přihlášky popíšete svůj nápad. Pokud se vejde do finálového výběru, nabídneme vám ještě před samotnou akcí hodinovou konzultaci, díky které budete mít možnost představit nám cvičně svůj projekt, nacvičit si elevator pitch a dostanete od nás krátkou zpětnou vazbu. V den D pak svůj produkt představíte zkušeným podnikatelům nebo specialistům na obchodní i marketingové strategie. Od nich získáte neocenitelnou zpětnou vazbu, odhalíte silné a slabé stránky svého záměru a zjistíte, na co se zaměřit.

Pro koho je akce vhodná?

  • pro začínající podnikatele, kteří ocení upřímnou zpětnou vazbu i praktické rady od lidí z praxe
  • pro lidi, kteří ví, co chtějí dělat, pro koho to chtějí dělat a mají odpovědi na základní podnikatelské otázky (cílová skupina, trh, business model)
  • pro absolventy akce #chcipodnikat, kteří mají konkrétní podnikatelský nápad
  • pro ty, kteří mají inovativní nápad a ideálně škálovatelné řešení

Co vám akce dá?

  • uslyšíte relevantní názor expertů z oboru
  • podíváte se na svůj projekt z nadhledu
  • vyzkoušíte si, jak svůj produkt odprezentovat zajímavým lidem
  • na základě podnětů od poroty budete lépe vědět, na co se zaměřit

Jak se přihlásit?

Přihlaste se ke svému účtu a klikněte na tlačítko Chci na akci. Pokud ještě účet nemáte, tak si ho založte. Poté vyplníte přihlášku a odešlete.

Jak poznáte, že jsme projekt vybrali?

Možnost posílat přihlášky máte do 10. února 2022. Ovšem platí, že čím dříve se přihlásíte, tím dříve se k přihlášce dostaneme a vyhodnotíme ji.

Co když se akce nebude moct konat kvůli vládním nařízením?

Žádný strach. Pevně věříme, že se budeme moct potkat osobně. Pokud ne, akce se uskuteční v online prostředí. Už to máme vyzkoušené a funguje to stejně dobře jako osobní setkání! 

Kdo bude v porotě?

Zuzana Hloušková

Když byla Zuzana Hloušková na mateřské, chtěla pro své dítě kvalitní látkové pleny. Jenže na trhu nesehnala takové, které by jí vyhovovaly. Pustila se tedy do práce sama a brzy byl na světě první prototyp moderních látkových plen Bamboolik. To bylo v lednu 2012. O tři měsíce později už společně s Radkou Martínkovou, se kterou Zuzana Bamboolik založila, spouštěly e-shop. Obě ženy tak rozjely vlastní podnikání a z malého nápadu se rychle vyklubal velký projekt společnosti, která dodává plenky do celé řady evropských zemí. „Nevznikaly jsme jako garážová firma, která si plenky šije doma po večerech. Globální ambice jsme měly již od začátku,“ popisuje začátky Zuzana Hloušková. Kromě České republiky a Slovenska dnes prodává firma Bamboolik své pleny také například v Německu, Rakousku, Itálii, Holandsku, Belgii nebo ve Francii.


Hana Šudáková

Nejprve vedla program JIC ENTER pro začínající podnikatele, poté byla manažerkou mezinárodního akcelerátoru JIC STARCUBE pro začínající startupy a technologicky zajímavé projekty. Dříve než pronikla do startupového prostředí, pracovala v médiích a marketingu. Nyní v JIC pomáhá začínajícím podnikatelům i těm, kteří o podnikání teprve přemýšl.í

 

Jan Neuman

Svoji vášeň pro technologie postupně rozvinul na VUT v Brně, kde se v rámci doktorátu na VUT, v oblasti fyzikální a materiálové inženýrství, věnoval mikroskopii a studiu nanotechnologií. Své druhé vášni podnikání se věnuje od roku 2014, jako majitel společnost Optik Instruments, která nabízí vědecké přístroje společnosti Bruker. V roce 2015 spolu s kolegy založil technologický Start-up NenoVision, který se zabývá vývojem, výrobou a prodejem speciální příslušenství AFM pro elektronové mikroskopy. Dnes má v NenoVision více než 15 kolegů, působí na globálním trhu a společně s předními univerzitními partnery rozvijí oblast korelativní mikroskopie.  V inovačním ekosystému JMK se aktivně pohybuje již více než 10 let a dlouhodobě své zkušenost s transferem technologií a budováním high-tech firmy sdílí s ostatními.

Aleš Horák

Finance a investice jsou to, čím se Aleš zabývá celou svou profesní karéru. Zajímá ho finanční řízení s přesahem - nejen čísla, výsledky, toky, ale také to, jak nad tím lidé přemýšli a jak s tím pracují. Jakožto finanční ředitel společnosti Thermo Fisher ji provedl a provází expanzí a růstem i do zahraničí. Dokáže ale pomoci i s nastavením i vnitřních procesů ve firmě.